pgr medal pursuit

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 2 mrt 2003.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    ik ben maar weer eens aan de slag gegaan met pgr maar bij medal pursuit (waar je in bepaalde tijd moet rijden voor een medaille)kan ik wel de bronzen medialle halen maar dan rijd ik al op mijn best en de ideale lijn. kan iemand mij vertellen hoe ik dan de zilver en goud kan halen of gewoon hoe ik harder kan?? want vaak moet er toch nog een seconde vanaf. en dat gaat nou niet meteen lukken :mad:

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien iets langzamere auto pakken waar je wel lekker stak bochtjes mee kunt nemen.

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    anders neem de auto waar je het prettigste in rijd. (dat hoeft niet de snelste te zijn)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Medal Pursuit is voor elke auto anders. Dus met het kiezen van een andere auto schiet je niet heel veel op :)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    op manual rijden....maar das wel moeilijk
    accelereer je veel sneller

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    oh (ik speel hem alleen maar met multiplayer, ik speel hem niet veel in singleplayer :D )

7. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij de snelste auto goud en de langzaamste brons of niks

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Rijdt idd zoals Mirik zegt in Manual Transmission, dat is trouwens ook veel leuker.

Probeer zo min mogelijk te slippen en onthoudt: het gaat niet om Kudos, dus beuken mag als je denkt dat je daardoor sneller de bocht doorkomt (is soms het geval).

Ik heb daar alles op zijn minst zilver maar ik heb er al 10 goud. Je wint er trouwens helemaal niets mee.

Ow btw die Ford Focus is heel makkelijk om goud te halen begin daar maar eerst mee!

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    op de lange circuits haal je zo goud (vb skyline gtr)

terwijl brons met een impreza al onbegonnen werk is

niet normaal vindt ik...

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar zeg je wat, die Skyline GTR lukt mij maar niet om goud te halen (dacht ik uit mijn hoofd) maar die Impreza heb ik allang zilver;)

Edit: wat jij zegt is btw niet helemaal waar want de mega lange circuits zijn dan weer vrij moeilijk zoals de Porche 911. Zilver halen met de New Beetle is idd moeilijik maar wel te doen.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    t is gewoon niet helemaal evenwichtig verdeeld, met de mini kom ik net aan zilver, en met de porsche carrera GT had ik ze allemaal binnen 3 rondjes

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het bijna niet te doen. Ik heb alleen bij de Focus het Brons gehaald.

Maar nu we het toch hier over hebben, hoe verdien je de speciale skins, zoals bijvoorbeeld de impreza in rallypainting, en de mini met een union-jack dak

13. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je daarvoor het spel helemaal moet uitspelen ofzow

weet het niet zeker...

14. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Zo min mogelijk de kant rammen, zo min mogelijk wielspin, proberen om de ideale lijn te rijden.

15. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het met de langzaamste auto's het moeilijker dan met de snelle. met die ferrari f50 carrera gt enz. heb ik al goed en met die mini lukt het niet :mad:

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je heb gelijk iid, de snelste vijf heb ik allemaal goud maar de sloomste vijf allemaal niet:mad:

Totaal heb ik nu dertien goud, de rest zilver...denk dat ik vandaag maar weer de Porche ga proberen:)

Ben ook weer bezig met mijn Kudos aant opkrikken, probeer eind deze maand meer dan 600.000 te hebben. Het leuke van PGR is dat je het na een tijdje gewoon weer kan oppakken en verder racen, voordat PGR2 ga ik nog flink met PGR1 oefenen:)

Deel Deze Pagina