Mega goeie vraag WouteR!! Ga vanavnond bij de Makro PGR kopen. Ik zou ook wel eens willen weten of een stuurtje lekkerder werkt. Misschien koop ik er wel gewoon eentje bij. Dan hoor je het wel.
En toch lijkt zo'n stuurtje mij niet echt een suc6... sowieso moet je dat ding toch ergens laten en de ruimte om m'n controllers e.d. neer te leggen is al beperkt. Heeft zo'n stuurtje trouwens ook nog gaspedalen enzo ... ik zie het ook al voor me... stuurtje op je knieen en de gaspedalen die niet lekker onder je luie stoel passen Ik hou het wel gewoon bij m'n controller
Iik vind de gaspedalen zelfs op de PC al kut. Het lijkt me oopk niet echt lekker gamen en mijn ervaring vertelt me dat je met contrller/keyboard altijd sneller gaat.
Ja dat had ik met een sturtje voor de PC! Dat gaspedaal kon je wel goed gebruiken, maar als je hem volledig intrapte gaf die niet een 100% signaal door Dus werd ik er op top-speed gewoon uitgereden
ik had een stuur voor de PSX met gran turismo 2, het was fantastisch, ik kon vele malen beter sturen. maar in PGR ligt het denk ik anders, de handrem moet je vaak gebruiken en terwijl je stuurt in een bocht lijkt me niet fijn om een knopje op het stuur te moeten indrukken appart dus voor mij (nog) geen stuur
Ja, en met de controller kan je snel wisselen van links naar rechts sturen, bij n stuur moet je dat ding helemaal omgooien
Wie zegt dat PGR realistisch is? k vind het anders niet echt realistisch. Edit: bij mijn gaspedalen kreeg ik altijd vette pijn als ik ze lang indrukte
De handrem kan je ook met het stuur wel behoorlijk goed gebruiken hoor aangezien dat knopje vlakbij de rand van het stuur zit.
Hoi ban mij! Sorry dat ik zo dom ben maar deze user moet direct weer gedelet worden als jullie het niet erg vinden!
Heb geen ervaring met zo'n stuurtje, maar als ik er een zou hebben zou ik niet weten waar ik die moet plaatsen. Op mijn schoot als ik op de bank zit? Lijkt me niet. Of je moet een soort "schootstuurtje" hebben
OK iedereen ! Ik heb dus zo'n stuurtje van Thrustmaster en het werkt op zich wel relaxt ! Desalniettemin gebruik ik 9 van de 10 x de controller ! Het werkt allemaal wat gemakkelijker (de controller bedoel ik) ! Er zitten inderdaad pedalen bij maar die hoef je niet perse te gebruiken (je kunt ze zelfs loskoppelen) want op je stuur zitten ook mogelijkheden om gas te geven *werkt ook prima) ! Met pedalen is wat minder vind ik want als je een beetje fanatiek gas geeft dan willen ze nog wel eens onder je voeten vandaan schuiven. Al met al : Koop het als je wat geld over hebt maar ik raad je aan om het toch bij je oude vertrouwde controller te houden ! Een leuk hebbedingetje die op zich wel relaxt werkt maar niet echt iets toevoegt aan je gameervaring. Hopende u allen van dienst te zijn geweest ! PS: Er zitten 2 soorten bevestigingen bij ! 1 om aan je tafel te bevestigen en 2 een knieklem (wat ik zelf beter vind werken) !