[PGR] Met controller of stuur?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 16 apr 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand ervaring met Project Gotham Racing met een stuurtje? Werkt dat beetje flex?

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen PGR wel RSC maar met controller zou het wel eens willen proberen met een stuurtje

3. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Mega goeie vraag WouteR!! Ga vanavnond bij de Makro PGR kopen. Ik zou ook wel eens willen weten of een stuurtje lekkerder werkt. Misschien koop ik er wel gewoon eentje bij. Dan hoor je het wel. :cool:

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch lijkt zo'n stuurtje mij niet echt een suc6... sowieso moet je dat ding toch ergens laten en de ruimte om m'n controllers e.d. neer te leggen is al beperkt.

Heeft zo'n stuurtje trouwens ook nog gaspedalen enzo :confused: ... ik zie het ook al voor me... stuurtje op je knieen en de gaspedalen die niet lekker onder je luie stoel passen

Ik hou het wel gewoon bij m'n controller :)

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Iik vind de gaspedalen zelfs op de PC al kut.
    Het lijkt me oopk niet echt lekker gamen en mijn ervaring vertelt me dat je met contrller/keyboard altijd sneller gaat.:D

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat had ik met een sturtje voor de PC! Dat gaspedaal kon je wel goed gebruiken, maar als je hem volledig intrapte gaf die niet een 100% signaal door :D Dus werd ik er op top-speed gewoon uitgereden :)

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had een stuur voor de PSX met gran turismo 2, het was fantastisch, ik kon vele malen beter sturen.

maar in PGR ligt het denk ik anders, de handrem moet je vaak gebruiken en terwijl je stuurt in een bocht lijkt me niet fijn om een knopje op het stuur te moeten indrukken appart

dus voor mij (nog) geen stuur

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, en met de controller kan je snel wisselen van links naar rechts sturen, bij n stuur moet je dat ding helemaal omgooien

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom juist is het wel realistischer met stuur

10. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat PGR realistisch is? k vind het anders niet echt realistisch.:+

Edit: bij mijn gaspedalen kreeg ik altijd vette pijn als ik ze lang indrukte:'-( :'-(

11. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Aanrader : Niet kopen, vriend van mij had dat .... is zwar klote volgens hem.....

12. Jeweetwel

Jeweetwel Guest

De handrem kan je ook met het stuur wel behoorlijk goed gebruiken hoor aangezien dat knopje vlakbij de rand van het stuur zit.

13. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is klote? Ik kan je ff niet volgen.

14. Jeweetwel

Jeweetwel Guest

Het rijden met een stuurtje misschien aangezien daar de thread ook over gaat.

15. Hoi ban mij!

Sorry dat ik zo dom ben maar deze user moet direct weer gedelet worden als jullie het niet erg vinden!:+

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Is al gebeurd vriend.

17. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen ervaring met zo'n stuurtje, maar als ik er een zou hebben zou ik niet weten waar ik die moet plaatsen. Op mijn schoot als ik op de bank zit? Lijkt me niet. Of je moet een soort "schootstuurtje" hebben :D

18. Jeweetwel

Jeweetwel Guest

Er zit een bevestiging aan om hem op je knieen te zetten.

19. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    OK iedereen !
    Ik heb dus zo'n stuurtje van Thrustmaster en het werkt op zich wel relaxt !
    Desalniettemin gebruik ik 9 van de 10 x de controller !
    Het werkt allemaal wat gemakkelijker (de controller bedoel ik) !
    Er zitten inderdaad pedalen bij maar die hoef je niet perse te gebruiken (je kunt ze zelfs loskoppelen) want op je stuur zitten ook mogelijkheden om gas te geven *werkt ook prima) !
    Met pedalen is wat minder vind ik want als je een beetje fanatiek gas geeft dan willen ze nog wel eens onder je voeten vandaan schuiven.
    Al met al : Koop het als je wat geld over hebt maar ik raad je aan om het toch bij je oude vertrouwde controller te houden !
    Een leuk hebbedingetje die op zich wel relaxt werkt maar niet echt iets toevoegt aan je gameervaring.

Hopende u allen van dienst te zijn geweest !

PS: Er zitten 2 soorten bevestigingen bij !
    1 om aan je tafel te bevestigen en 2 een knieklem (wat ik zelf beter vind werken) !

20. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    En dat wou ik nou ff kwijt !

Deel Deze Pagina