PGR multiplayer... wat vinden jullie er van?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terre, 30 jun 2002.

1. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR nog maar enkele dagen, het singleplayer gedeelte vind ik zeer goed. Ik dacht dat dit een TOPspel was, maar nadat ik eens in splitscreen heb gespeeld denk ik daar toch anders over... :mad:
    Ten eerste zijn de graphics van PGR goed, maar niet super (niet te vgln. met MotoGP). Maar in splitscreen zijn de graphics om bij te huilen :'-( :'-( :'-(
    Als ik horizontal split dan zie je bijna niet waar je moet rijden, de omgeving trekt op niks meer. En als ik vertical split (dacht dat 't beter zou zijn) dan krijg ik boven en onder zwarte balken op m'n scherm :confused: :mad: :'-(
    Ik speel op een 70cm breedbeeld, maar in multiplayer wordt 't echt te klein om deftig te spelen :'-(
    MotoGP daarentegen is een pareltje :9, horizontal of vertical split zijn even mooi als in singleplayer en het zicht wordt niet/zeer weinig beperkt.

Nog iemand die teleurgesteld is in het multiplayer gedeelte van PGR?

2. markorius

markorius Guest

Ja, ik vind de graphics bij 2 player multi wel goed maar bij 3/4 zeker niet meer.
    Ook vinden veel mensen de levels vaak te donker, en je ziet niet veel bij multiplayer.
    De graphics algemeen zijn wel goed maar zeker niet voor wat de xbox kan, het is namelijk niet zo mooi als GT3 op veel vlakken.

PS. ik vind het soms iets te moeilijk, ben nu bij prof season.
    En waar ik van baal is de AI die als je al een hele tijd heel veel moeite doet om op 1 te zijn en je in de bocht laten spinnen=(

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2002
  3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Singelplayer regeert de pan uit:9

EN de MP is idd teleurstellend.
    Heb je die slowdown wel een opgemerkt?? Verschrikkelijk ne ook zo fucking onduidelijk:mad:

Gelukkig is de game er dan ook niet voor gemaakt...:{

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben het helemaal eens over pgr MP 3/4 players.
    dat is echt kut dat het zo'n slecht beeld is.
    ik ging ff met vrienden 3 player MP doen en toen schaamde ik me echt dat de xbox waarvoor ik 479 euro heb neergeteld zo'n beeld op mijn beeld toverde. ik kreeg gewoon de rillingen, echt heel slecht.

maar ja niks aan te doen. of toch wel?

5. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, heb gisteren met zn vieren mulitplayer gespeeld PGR op 15 inch schermpie!, ja jullie lezen het goed 15 inch. (zo.n heel klein pokke tvtje).
    Je ziet echt niet waar je rijdt en de framerate dropt als een komeet.

6. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de opties in de multiplayer bij PGR ook zeer matig, geen extra's maar gewoon one - o - one racen. Als je hier nou meerdere opties bij had gedaan ( je kunt er zat bedenken) was de mp van pgr al veel beter/leuker geworden...:mad:

Dit was het aanschaffen van een 2e, 3e én 4e controler zeker niet waard...!!!!! =( =( =(

7. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer racing? -> MotoGP!!!

Blijkbaar is iedereen van dezelfde mening...

PGR ga ik enkel nog singleplayer spelen.

Gelukkig is er nog MotoGP voor multiplayer, die RULED :D
    Supergraphics en geen framedrops.

Btw weet iemand hoeveel laps je moet doen als je "REAL" kiest voor aantal laps :confused:
    Gisteren met een maat MotoGP gespeeld en stond op "REAL" aantal laps... na 21 ronden hebben we opgegeven :{
    Verkrampte vingers en handen, zuipnatte controllers en soms stuiptrekkingen 8) 8) 8)

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    real zal wel rond de 60 rondjes lichen aj.... net zoals in het echt.
    btw de multi van pgr vind ik wel meevallen, ik speel het alleen met z'n tweeën maar ik vind het geen probleem. de donkere banen en de kudospunten voor de bocht (strontirritant !!! mot je ff de view eentje naar beneden zetten dan valt het wel mee) zijn ook een probleem in de single vind ik. multi is niet slecht, het missen van verschillende multi-modes (zoals halo er zoveel heeft, heeft pgr er zo weinig) is erger als de verslechtering van de graphics.

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De donkere bochten zijn slecht ja. Wanneer ik er echt niet uitkom zet ik de helderheid van m'n TV gewoon een paar puntjes hoger.

Laatst bewerkt: 30 jun 2002
  10. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Re: Multiplayer racing? -> MotoGP!!!

19 tot 25 ronden lijkt me, zo lang is een Grand Prix namelijk, afhankelijk van de baan uiteraard.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MP bij PGR is idd niet echt fantastisch, ze hadden op zn minst system link erbij kunnen doen, dat lijkt me wel leuk :)

Wat ik ook mis bij PGR is een simpele optie om gewoon ff een eigen street race samen te stellen ; Baan kiezen, tegenstanders kiezen, aantal rondjes kiezen en gaan..

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ok, ik heb dit spel dus in mijn reward pack gekozen en d8 ook meteen een goed MP spel in handen te hebben, niet dus!

Maar goed, ik ben benieuwd hoe hij singleplayer is

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het in MP irritant als je de tijden in beeld krijgt, je zit al split-screen en dan krijg je nog eens midden in het beeld je voorsprong/achterstand te zien! en dan blijft er van het beeld niet veel over.

14. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    maar tot nu toe heb ik alleen nog maar positieve dingen gehoord over Moto GP. vind iedereen, die dit spel heeft, het een leuk spel?

15. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP lijkt mij ook heel stoer.....helaas heeft onze Videoland in Hoofddorp 'em nog steeds niet te huur.:mad:

En idd, de MP-functie van PGR is bijzonder slecht uitgewerkt; al die "cijfertjes en andere info" op het scherm zorgt ervoor dat er weinig gezichtsveld over blijft......vond de slowdown in 2-player mode niet super-storend (maar wel merkbaar).
    Dit is juist zo'n game waarbij een link-optie perfect zou passen.....helaas...een gemiste kans in mijn ogen.

16. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is er weg van :D

17. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Huren :confused:
    Zo'n TOPPER moet je niet huren, maar direct kopen 8)

Deel Deze Pagina