yoo gamerZZZZ !! kan iemand me zeggen wa auto ik best neem voor quick race verry hard london en tokio !!!!!! ik geraak er maar nie voorbij , ik neem meestal de lancer maar wordt dan altijd 3de of 2de met 10 sec achterstand !! en voor de corvette te winnen bij kudos challenge , welke auto ik daar best voor neem! thx !! greeetz The Fonz !
Ik deed het met de Skyline GTR, maar het is ook mogelijk met de Corvette of F355 Bij Quick race rij je trouwens tegen autos uit dezelfde 'klasse' Dus je hoeft NIET met de snelste te rijden Als je de porsche boxter S kiest rijd je ook tegen die wagens..
Ik heb alle Quick Races op Very Hard toch met de Lancer gehaald, gewoon zorgen dat je in de eerste lap op kop komt en omdat de straatjes zo nauw zijn ze er niet meer langslaten. Het had me wel even tijd gekost. De Corvette had ik gehaald met mijn Skyline, die Zo6 slipt vet snel weg dus gerwoon flink beuken!
Ik heb het met de skyline gehaald, enneuh wouter, die f355 krijg je pas nadat je die very hard quick race heb gehaald Beetje moeilijk om die te gebruiken om de f355 erbij te halen hehe