PGR of Amped of DOA3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyrillus, 10 mei 2002.

1. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen ik zit steeds met mijn twijfels welk spel moet ik kiezen?
    heeft iemand opheldering?

2. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Tja,

Alle drie MEGA games. Eigenlijk moet je ze alledrie hebben.

Maar dat is duur.

Waar je mee moet beginnen hangt van je smaak af.

Racen, Snowboarden of knokken.

Wat je ook koopt het is nooit een miskoop dit zijn drie TOPPERS.

Suc6
    Frank

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hou jij het meest van?
    Het zijn 3 totaal verschillende games, en allemaal hebben ze een lange gameplay..
    Ikzelf heb DOA3 uit het lijstje, en dat spel speel ik nog steeds elke dag..(heb me box sinds de launchdag) :)

Edit:
    Killabee zegt het al single player in DOA3 is vrij simpel, maar de time attack en survival is daarentegen wel lang speelbaar(je probeert de hele tijd je record te verbreken) maar met vrienden is het nog leuker..
    Edit:

Laatst bewerkt: 10 mei 2002
  4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nou...

- doa3 is echt een super mooi spel niet normaal maar ik ben er snel op uitgekeken en als je veel met vrienden xbox'ed dan is doa3 tegen elkaar erg leuk maar single niet echt.

- pgr, daar zou ik als ik jou was voor kiezen dit is gewoon een gaaf spel en je bent er heel erg lang zoet mee.
    soms iets te lang. maar ja

- amped, dat kan je jammer genoeg niet tegen elkaar spelen en het is ook best moelijk maar ik hou veel van snowboarden dus daarom heb ik het gekocht. in het begin is het echt ff wennen maar na een tijdje lukt het wel goed. het is wel jammer dat je niet tegen elkaar kan snowboarden dat vind ik een groot minpunt.
    en met dit spel ben je ook een hele tijd zoet maar niet zo lang als met pgr

nou ik hoop dat ik je geholpen heb.
    ik persoonlijk zou dus voor PGR kiezen. en later doa3 erbij kopen want alleen de graphics van dat spel al8)

5. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    als je vaak alleen bent kun j e beter amped halen en heb je veel vrienden die van gamen houd dan neem pgr of doa 3.

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar DOA3;)

7. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou geen doa3 nemen, heb ik gekocht bij de launch maar een week later weer geruild want ik was er alweer op uitgekeken. Maar ja zoals hierboven ook al staat: als je vaak met vrienden speelt is het wel een stuk leuker

8. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar ben zelf echt nooit een DOA3 fan geweest. Ik heb altijd Tekken meer gemogen, imo strakke gameplay enzo. Maar jullie moeten het zelf weten, iig zou ik zelf voor PGR en Amped gaan. Die lijken mij gewoon de bom. P is gewoon lekker racen en lang houdbaar. Erg verscheiden en verveelt gewoon niet, misschien frustreren wel. Amped = sports dude, dat roeleert altijd.

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    als je maar een beetje van racen houdt zou ik PGR nemen, want dit is eigenlijk een must-have racer en zonder twijfel de beste voor de Xbox. Zóóó meeslepend en hij houdt je lang bezig. ;)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad.. ben er nog steeds veel mee bezig, bijna helemaal uitgespeeld (bonus level nog, en de skins)

11. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je PGR gaat kopen moet je verzekering voor je beeldbuis afsluiten je hebt nogal vaak de neiging om die controller dwars door die tv te rammen!!

12. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Ahja?

Damn, en ik heb die game net gevraagd bij men reward pack.. Ik zal men aggressie moeten onderdrukken dus :p

greetz,
    Nitroke

13. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja visje daar heb je heel groot gelijk in.
    van dat spel kan ik toch wel zo ontiegelijk boos en agressief worden.
    dus als je snel agressief bent over het algemeen, raad ik je dit spel niet aan.
    maar ik speel het nou gewoon met codes dan is het nog een beetje leuk. ik ga nou makkelijke races'jes doen met de f50 en dan win je allemaal natuurlijk en overal goud halen maar ja als je dan weer wat moeilijks doet dan wordt je weer helemaal gek.

14. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    En dat is nou het leuke aan PGR.

Je weet dat ieder rondje sneller kan. Dus je blijft proberen. De gameplay is niet de beperking, slechts jouw stuurmanskunst.

Met de cheats kun je met de F50 lekker scheuren, maar ook zonder de cheat is het een zeer aantrekkelijk spel, waarna je iedere keer teruggrijpt.

En natuurlijk vervloek je regelmatig die L*L in die je in de laatste bocht voor de finish een beuk geeft zodat je 2e of soms zelfs laatste wordt. Maar op dat moment wil je daarna zo snel mogelijk op "retry" drukken om het weer opnieuw te proberen, want je weet je KUNT winnen.

Kortom addictive gaming.

Greetings
    Frankx

15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham, no doubt :)

16. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0