Hey, Ik had ff vraagje: welk spel vinden jullie beter, PGR of Rallisport Challenge? Van die 2 gratis spellen die ik namelijk uit mag kiezen, weet ik nog niet welke ik wil
doe bijde ik heb PGR, is extreem vet en je bent er lang mee zoet velen zeggen dat rallysport challenge nog mooier is dus die word 1 van de 2 games van mij
Tsjonge thread nummer 30 over pgr of rsc, je kan toch twee spellen kiezen kies ze dan gewoon alle twee man.
ik vind zelf rally spectaculairder, raak ik minder snel op uitgekeken, RSC is grafisch ook iets beter volges mij
Deze vraag is al vele keren gesteld! maar goed, Ikheb RCS en vindt het een top game! PGR heb ik nooit gespeeld. In iedergeval wat je ook kiest je zal er geen miskoop aan hebben, of moet je zoiets nu een miscadeau noemen
En mensen stop nou eens met vragen hierover, maar zoek gewoon ff op het forum, want we hebben nou wel vaak genoeg deze vraag beantwoord Voel ik me weer een stuk beter
tja mensen zoeken toch niet....dus wees voorbereid op minsten nog...uhm 10000 keer deze vraag te beantwoorden!