[PGR] Porsche Carrera GT of GT2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 11 apr 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kheb nu de beide porsche en moet ngo 3 autos (Subaru en Aston martin, vind arcade race nie zo leuk :) (lees= tis lastig) en de F50 dan)

maar wat is nou de beste? Net ff 3 rondjes gereden met beide autos en vond de GT2 wel n stuk stabieler en ik reed er ook iets sneller mee.. jullie ervaringen?

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, lol, ik heb beide auto's nog niet en de F50 ook niet, maar de rest wel en ik vind Arcade Race echt een héél cool onderdeel 8) Maar ik denk dat de GT2 ook wat beter is, als ik er tegen rij zie je dat duidelijk...

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja GT2 rijd flink stabieler dan de Carrera GT

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

GT2 is de beste auto waarschijnlijk. (van het hele spel)

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind de Arcade Races ook cool. Ik had vanochtend in 5 minuten 3(!) nieuwe auto's, Modena, Spider en de Tuscan.

Maaruh sorry daar ben ik nog niet, zal wel niet meer zo lang duren maar ik kan je nog nbiet helpemn!:)

6. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    de GT2 ziet er een stuk minder goed uit dan de GT maar de GT rijd zeker lekkerder

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    No way de 911 GT2 is echt wel mooier (vind ik dan :))

Rijd ook heerlijk

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 'em nog niet, ik crash steeds met mijn lompe smoel in de laatste bocht voor de finish en word dan ingehaald, serieus 2 keer gebeurt! toen had ik geen zin meer whahaha, ik lulletje zijn

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Muhaha :) Had ik ook met die 360 modena.. dat was wel kut, die rijd namelijk vrij lang achter je en telkens gaat die er ff langs maar haal je hem in dezelfde bocht weer in, maar 3x achterelkaar maakte ik n klein foutje in de laatste bocht EN beukte die me weg.. tsja. GT2 is heerlijke auto. Street races gaat alleen nog niet zo heeeel goed ermee, doe ik wel met de feroce.

Weet je wat me ook opvalt ; Ik mik ALTIJD bij street races voor plaats #1. maar als ik dat doe dan rijd er een auto een seconde of 2 weg, zodat ik er niet meer aan kan komen met mn feroce (zo snel issie niet en ik schakel automatisch), maar als ik dan mik voor plaats #2 dan lig ik in de 1e bocht al 1e en liggen ze allemaal op 4 seconde achter me? Weird

10. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik haal eerst de nieuwe auto erbij met 1on1 en dan pas ga ik serieus ertegen races.

Ik ging met de feroce tegen de 911, gaf mezelf 30 sec voorsprong, dan heb je niet genoeg kudos nee, maar wel die auto als je wint :)

Ik moet de 150.000 kudos nog halen, zit nu op 135000 ofzo,
    gebruik ik een jokertje op 1 zo'n level waar je 8000 kudos krijgt als je wint, en hoppa ik ben er al bijna, want ik heb daar eerst voor de 3e plaats gespeeld :)

Dan ga ik wel met die gt proberen de gt2 te verslaan.

En waar is die auto dan wel goed voor wouter? als het niet voor street races is.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij rijd wel lekker en hard voor de timed run dingen, hot lap etc. Moet nog ff kijken of die echt goed is voor street races.

12. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0

Cool gaat da ofwa !! gewoon max aantal voorsprong aan jezelf geven , als eerste over de streep , en het bakkie is binnen !! coool !

maar dan win je geen medaille voor next level?

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ja precies of je moet INSANE veel kudo's tijdens die rit halen!

14. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Om ff terug te komen, ik ehb die Posches nou beide en ik vind de 911 beter!
    Ik rij er gewoon sneeller mee.

Maar die andere vind ik mooier.8)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja GT2 rijd idd veel relaxter, en vind ik mooie r:)

16. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had geen moeite tegen de GT2, ik had zelf te GT, en ik gaf mezelf 12 sec voorsprong, maar ik had zoveel kudos dat ik mezelf wel 20 sec voorsprong kon geven ongeveer.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik ging met de GT2, en die knakker reed zichzelf ook nog wel ns naar de klote :D Wel lache

18. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ging ook met dezelfde car. Eerst had ik hem met de Feroce verslagen met 30 sec voorsprong!
    Net gehaald... hij zat al tegen mijn achterkant..:+

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    LOL :) Ik denk dat het best wel mogelijk is om hem te verslaan op 0 sec. Als je het n beetje smerig speelt (bij die kleine chicane kan je hem zo laten tollen :p)

20. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dat ook een keer geprobeerd, knalt die er in de laatste ronde voorbij:'-( :'-( Je krijgt dan wle al 1200 kudos uds dat telt lekker aan.}:]

Deel Deze Pagina