PGR Professional League euvel Ik kom GVD niet voorbij die overtake challenge Ik rijd al als Marco Bakker met Cruise Control, maar het wil gewoon niet lukken. Ik probeer het steeds met de Skyline GTR en de Exige.....zijn de snelste wagens die ik tot mn beschikking heb.......en JA ik heb Wouter's guide al gelezen, maar ik zou het op prijs stellen als iemand me verder kan helpen.... Bij voorbaat dank
Ik ben daar ook toevallig en ik vind het ook beroerd moeilijk. Ik denk dat als je hem op 7 autos zet en daarnaast genoeg kudos haalt met slippen en zo, je wel brons kan halen, Moet je eerst ff die one on one challenge van level 7 halen, dan krijg je de Corvette. Kun je later met een betere auto goud halen. Oké?
hmmm....die Corvette heb ik al aan gedacht...wil ook niet lukken......misschien mn rijstijl aanpassen
20 sec voorsprong nemen en dan met skyline ofzo. moet het wel lukken. je kan ook overal in de quikrace goud proberen te halen dan krijg je de ferari 355F1 en spider dat is wel een fijn bakie succes ermee
Ik heb gisteren toch echt die overtake challenge van Kudos level 7 gehaald met die corvette hoor. Gewoon op acht autos gezet en na een tijdje lukte het. Ben nu op level 8, is wel beroerd moeilijk zeg. Ik moet eerst maar ff betere autos halen...
heb je de mitsubishi lancer al? daarmee had ik die corvette gehaald, maar ik had de overtake heel laag gezet en met de lancer veel kudos gehaald (geloof op 5 gezet ofzo), dan lukt het.
Volgens mij ben jij in de war met one on one challenge. Als je die overtake challenge op 5 zet haal je zeker geen brons.