PGR professional season hoi. Ik heb problemen met de overtake-challange hiero je moet standaard 8 auto inhalen maar ik kom niet verder dan 7 kheb geen joker meer dus dat kan niet me snelste auto's zijn de Ferrari"s spider en die andere hoe kan ik deze level uitspelen Alvast thnx voor de hulp BTW kan iemand me uitleggen hoe ik een goede controlle krijg over RWD autos zoals Ferarri F50 etc...
ow ow ow, lees mn PGR guide daarin staat ook dat je jokers gewoon niet MOET gebruiken Nouja.. moet je zelf weten natuurlijk..
weet ik maar me broer zat weer is te kloten had ik die joker voor niets gebruikt mja... laat nou maar zitten dat level want hep um al gehaald met 802K das net brons mja... kan iemand me nog wel ff goed uitleggen hoe ik controle over RWD autos kan krijgen want die guide hielp niet echt veel wat betreft de RWD auto's, wel wat opgestoken over dat Manual gearing thnx wouter nou kom ik in iedergeval van dat kut Focus Cosworth'je af bij het begin heheheh
RWD= rear wheel drive = achterwiel aangedreven. hij vraagt hoe je goed controle krijgt over RWD auto's zoals de F50 maar die heeft ie nog niet dan vraag je toch niet hoe je daar controle over krijgt
ik bedoel gewoon in algemeen de RWD's ze hebben allemaal een ding in gemeen namelijk RWD (DUHUHUHUHUHHHH ) want ik heb echt last nu minder hoor maar als ik een bocht in ga met RWD's dan breekt mun auto echt letter in de bocht dan knal ik tegen de relingen op aan allebei de kanten ( zo als ik al zei tis nu wat minder maar toch...)]:-
Re: PGR professional season Aangezien je hebt zitten cheaten, ga ik je niet helpen....want anders KAN je de F50 nog NOOIT hebben als je pas bij de Professional League bent......
Die auto's met RWD vind ik juist beter rijden dan 4wd, maar nu kan ik ook nog maar uit 7 auto's kiezen
rwd is volgens mij in het hele spel beter als de fwd (mini ) en de awd. 1 omdat ze sneller zijn en 2 omdat ze lekker slippen . je moet het alleen even doorhebben, wat ik doe is van tevoren remmen en dan het stuur omgooien en dan een beetje gas erbij zodat hij slippend de bocht doorgaat. en veel tegensturen (vooral met de exige ).