Laatst keek ik ff het TXB forum door omdat spider mannetje zo graag wou weten hoe je aan andere paintschemes wou komen (uitkomst van dat onderzoek lees je ergens in een ander topic ) maar ik zag dat iedereen daar gewoon handmatig schakelde omdat je dan gewoon voor een bocht terugschakelde naar de 2e versnelling en je dan heerlijk kudos kreeg.. ik heb het zelf niet zo op schakelen, en ben dat eigenlijk alleen bereid te doen met een stuurtje maar iemand anders hier die dat ook doet..?
Nee maar als je er meer Kudos door krijgt zal ik er wel even over nadenken! Lijkt me trouwens lastig omdart je dan al 3 van die 4 knopjes die daar zitten moet gebruiken
Handrem gebruik je dan nauwelijks meer als je echt door zon bocht heendrift doordat je in een te lage versnelling zit, en die tik je gewoon alleen ff aan,d ie hoef je niet in te drukke, net als met het schakele dus..
Ik vind hem al pittig genoeg als die op automatic staat. Misschien is het wel een idee voor de arcade race want de kudos die je daar moet halen voor zilver en goud lukken mij nu echt nooit.
Handrem alleen _effe_ aantikken? Ok, dat verklaart waarom ik als een gek elke bocht uitvlieg dan.. ]:-
Nah daar mot je door van die pionnen rijen, dan heb je geen controle.. ik kan iig niet automatisch rijen enne Mark, je moet hem niet constant ingedrukt houden, maar aantikken is ook te weinig.. je moet er gewoon gevoel in krijgen..
mmm, ff kijken vanavond of het scheeld, het zal best wel schelen, zoals bv dat ik er dan niks van bak
Ik ben sowieso het schakelen niet gewend, niet in games, niet in echte auto ( he bah kben nog minderjarig ) denk namelijk dta het wat handiger is als je het al gewend ben.. Enige wat ik nu doe is gassen, handrem, normale rem ensturen..
ookal heb je een rijbewijs dan is schakelen in dit soort spellen nog steeds erg lastig hoor, thrust me Denk dat je bij echte simulators er meer voordeel van hebt
Ik vind het maar irri, enige voordeel dat je er meestal uit kan halen is dat je nog iets langer op kan trekken, omdat de comp automatisch zo snel al schakelt, maar hier maakt dat geen verschil. En anders zit ik meer op het schakelen te letten dan op de bochten. en ja ik heb wel een rijbewijs
mijn handen zijn nog te groot voor de xbox controller, dus makkellijk schakelen vin ik niet, want als ik me duimen en hand goed op de controller leg kom ik met "mijn scharnier in de vinger die in cm achter de nager zit van mijn duim" van de linkerhand over het midden van het pookje komen en met de rechter kom ik achter de 4 knoppen kan ms nog een grotere controller maken?????!!!!!!!!!!!
hoe eh groot isseh je eh rechter oor? Mijn hand vanaf pols tot einde van middelvinger is 19,5 cm bij mij