hoi, ben nu 17 uur en half bezig, snelste wagen die ik heb is de corvette, zit in pro league met kudos challenge, hard met arcade, en alles gedaan met quick, zit ik dan een beetje goed ? rare vraag i know, maar ben al zo lang bezig met deze game, not that i mind, da ik mij begin af te vragen of ik gewoon slecht speel
ik was / ben ook lang bezig , aan het begin speelde ik de hele week dat spel (niet non-stop , voor de dummies) , en ik had alles quickrace goud en arcade 2 levels (SanFrancisco grrr) net niet , de rest wel goud. en nu Kudos Challenge level 8 ofzo , ik heb ook ongeveer zoveel uur gespeeld , michien wel iets meer, omdat ik de laatste tijd voor meer kudos ga met mijn nieuwe auto's .
101% Procent mee eens dat maakt PGR...Je bent lang bezig maar toch blijft het leuk...(Met af en toe een pauze )
je hebt de wakker wel eens? oh oke. Nou mijn mening over pgr zover is dat het een goed in elkaar gezet spel is.
Het is in ieder gevaal wel mooi...Maar ben ik de enige die soms de band door de auto heen zie komen?? (bij de F50)
Nee een vriend van me broer heeft cheats gebruikt en toen valde het op... Met de andere ben ik nog altijd bezig...
Mijn broertje zit ook stiekem te boxen als ik er niet ben, als ik m een keer betrap zal ie niet gauw meer mijn xbox willen aanraken.
Ik ben gelijk met de Kudos-challenge begonnen en heb 2 uur en 46 minuten geraced. Moet nu gaan beginnen aan professional-level.
ben ook gelijk met de kudoschallenge begonnen en kheb nu al die F50 en iik heette geen novlik of wat het ookwas Simpilistisch spelletje
Ik 'hopte' gewoon steeds van auto naar auto.. kijken wanneer je de volgende auto zou verdienen en dan dus die races gaan rijden..
GVD! In m'n missie om alles in de Kudos Challenge goud te halen heb ik een joker verneukt! En nog wel bij het Introductie-niveau! De Style Challenge! Zonder die klote-joker kom ik niet hoger dan 500 Kudos! Aaaaaaaaarrrrrgggggghhhhhhh wat nu? Is het iemand gelukt om bij die Style Challenge meer dan 1000 Kudos te krijgen? Snelste wagen die ik heb is een Corvette maar de F355 rijdt een stuk relaxter. /me baalt
echt niet moeilijk hoor...en het maakt toch ook niet uit hoe snel je wagen is, je moet er gewoon eentje nemen die gemakkelijk slipt...