Ik zag op www.xboxic.com dat de update van PGR3 er is, dus ik gelijk 360 aan, en PGR3 erin. En gelijk kon je het updaten. Het nieuwe is dat er een nieuwe rijtje is bij gekomen van tournaments, waar ik eigenlijk niks van snap. Mijn vraag waar ik die gratis Aston Martin AMV8 Vantage kon downloaden. Nog een paar vraagjes wat eigenlijk hier niks mee te maken is: weet iemand wanneer Saint's Row uitkomt,wanneer die 360 camera uitkomt, wanneer Gears Of War uitkomt en wanneer de Nintendo Ds lite uitkomt in Nederland, en hoeveel die ongeveer gaat kosten. Alvast bedankt.
Check marketplace voor auto's ed Voor de rest raad ik je aan om de volgende keer even de centrale draad op te zoeken. Dit om overzicht te bewaren. De tournooi optie die er nu bijzit, gaat maandag voor het eerste gebruikt worden. Voor meer info daarover check: www.pgr3tournament.com
Ik heb hem gedownload en vind het echt een aanvulling op de collectie. Alleen jammer dat de cockpitview van een aantal auto's engels ingesteld zijn. (bestuurder linker kant) Dit soort aanvullingen in een spel vind ik dus echt de moeite waard. Bij de xbox had ik geen live en moest al die downloads aan mijn neus voorbij zien gaan.