PGR Wat rijd die ... toch klote

Discussie in 'Algemeen' gestart door Caphex, 16 mei 2002.

1. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    't zal wel aan mij liggen maar die mercedes vind ik maar klote rijden. je trekt voor geen meter op en slipt als een gek.

Zelfde met de corvette je slipt super snel. nu kan ik maar niet HARD winnen bij Quick race...

En kuddo challenge wil ook maar niet echt flotten ... :mad:
    what car do i have to drive first..

..

2. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer in de Skyline de quickraces met goud te halen, dan krijg je een F355 en die regeert..

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook pgr, waar blijft me reward pack

4. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here !!

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal opnieuw begonnen met PGR, nadat ik m'n savegame van ruim 10 uur had vernaggeld ]:-

Moet zeggen dat het nu wel een stuk beter gaat en ik heb nu zelfs al een paar medailles gehaald met de quick race op very hard en da was me bij m'n oude savegame niet gelukt. Na het lezen van die tips voor PGR heb ik ook besloten om niet steeds in de nieuwste auto te gaan rijden, zodra ik weer een nieuwe had gewonnen. De quickraces heb ik allemaal gereden met de Audi TT, zodra die beschikbaar werd en die bak rijdt echt heel erg lekker. Je moet gewoon een auto pakken waarmee je goed kunt rijden en die snel accellereert waardoor je de tegenstanders direct in de 1e bocht al de muur in kunt drukken }:] en je zelf de rest van de race bezig bent die 1e plaats te verdedigen

Laatst bewerkt: 16 mei 2002
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Deel Deze Pagina