Welke auto kan je nou het beste nemen met PGR?? Ik heb de Lotus en de Corvette. Maar ik kan niet normaal rijden in die auto's daarom rijd ik nog steeds in die Nissan Skyline! Heerlijke auto is dat! Maar ik heb het gevoel dat je bv bij arcade race echt moet racen met een corvette ofzo! Ik hoef nu nml alleen nog maar San Fransisco te halen (1600 Kudos) Ik haal op z'n max 1400. Heeft het nut om het te blijven proberen met de Nissan? En hoelang duurt voordat je een beetje normaal met die Lotus of Corvette kan rijden! Zo dat was het!!!!
Ja F50 ok dat snap ik!! Maar die heb ik dus nog niet!! En die exige ok! Maar dat vind ik zo'n kut auto om mee te rijden? Hoe kan je die dan het beste rijden? En duurt het lang om hem een beetje te kunnen besturen. Ik heb er al weer aardig wat mee gereden en vind het nog steeds een kut ding!
Ik vind de Feroce is kei fijne bak. Is de snelste in zijn klasse, stuurt fijn gewoon een top auto'tje. Nadeel is alleen dat hij er niet zo mooi uit ziet. Maarja je kunt niet alles hebben he
De Feroce ruled gewoon ongelooflijk. Je kunt er mee remmen met de handrem, hoef je met de F50 niet te proberen...
Ik vind het juist wel geinig om gewoon met een auto te rijden die echt slechte handling heeft. Dan moet je tenminste ook nog iets doen, en kan je niet gewoon vol gaan sturen. In een race is het dan wel iets minder, als je wordt gebeukt. Weten jullie dat je bij quik race gewoon een bv de mini kan kiezen, en dat dan de comps ook in langzamere auto's zit? Dan kan je dus gewoon een auto kiezen die je fijn vond, ook al is ie niet de snelste die je hebt.
Ja als jij een auto kiest uit de 1e klasse rijdt de computer daar ook in, rijdt jij in een auto van de tweede klasse, de computer ook enz. enz.
en trouwens de corvette rijdt nog ni eens zo slecht hoor, de ferorce is natuurlijk wel iets beter hoor
Is de F50 echt zo super relax?? Hij lijkt me best lastig rijden! En hoelang duurde het voor jullie dat jullie hem hadden. De eerste 50000 kudos gingen snel maar nu gaat het echt een stuk langzamer!!
Hij rijdt :r vind ik dan he. Dat komt omdat ik het hele spel heb gereden met de Feroce en die rijdt heeel erg anders dan de F50 die slipt als een gek. Maar hij trekt wel heel snel op en heeft een aardige top speed BTW het duurde bij mij heel lang voordat ik hem had....
Kvind de ford ook fijn . ennuh bij die 1600 kudos gewoon de baan paar x rijden. en beetje met vol gas er door heen dan heb je ze zo.!! ben nu in de world tour net zo moeilijk1!!!!
volgens mij met de ford. of met de skyliner. is best moeilijk . maar je moet niet te voorzichtig rijden. veel gas geven en in de bocht met de handrem. luktvanzelf wel naar een stuk of 5 x dan wil het wel lukken!