[PGR] World Tour level 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door xstatic, 17 jun 2002.

1. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    PGR World Tour level 8

Hi,
    Met PGR sinds kort aangekomen bij de World Tour (level acht) met de Kudos Challenge.
    Mijn snelste auto is op het moment de Ferrari 355 F1.

Hmm nou het probleem, bij het eerste de beste circuit, de Timed Run is het de bedoeling dat ik binnen 3:07 3 laps rondrij. Ik krijg het niet voor elkaar met die 355 F1. Ben al een paar dagen bezig (nou ja niet achter elkaar duh!) maar ik kom gewoon steeds 10 seconden tekort. Mn snelste laptijd is 1:06.
    Zijn er meer mensen die hier vastgelopen zijn?
    Wat voor auto hebben jullie gebruikt bij dit circuit?

Greetz

2. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon jezelf dan 10 seconden extra tijd geven en de kudos die je daarvoor moet inleveren gewoon er terug bij sliden enzo...niets aan dus...;)

3. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx goeie tip, het zal wel lukken alleen moet ik nog ff de juiste sliding/racing/kudosbonus verhouding zien te vinden :)

4. Arabar NL

Arabar NL infinity

Leuk Bevonden:
    0
    Re: PGR World Tour level 8

met de feroce! en mijn snelste tijd was 1.03

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    veel oefenen (maar na 3 dagen is dat ook wel okee), en anders gewoon lekker veel slippen, proberen niet de muur te beuken (clean sessions zijn ook lekker veel puntjes, vaak iets van 21 K ofzo) en RIJDEN! wouter heeft ook zo'n gids hiervan gemaakt, kweet ff niet waar die staat maar zoek zelf maar op. succes

6. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Hehheh eindelijk gehaald :D bronze met 939 kudos , hmm mensen die hier gold halen, knap hoor

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk ook niet met een F355 modena of spider gaan rijden. Beter is om te gaan voor 100000 K en zo een vette bak in de w8t te slepen (tuscan uit mijn hoofd) en daarmee verder te gaan. Ask the pro with 35++++ K

Deel Deze Pagina