Pgr

Discussie in 'Algemeen' gestart door carina, 10 aug 2003.

1. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast met PGR. Ik ben nu op level 8 world tour van kudos challenge. De timedruns haal ik niet. Wat te doen? Welke auto gebruiken jullie? Meestal haal ik de tijd wel, maar voor een bronzen medaille zijn ook nog 900 kudos nodig en dat haal ik dus niet. :confused:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 'ooit' een artikeltje geschreven over het verdienen van Kudos, misschien eens leuk om door te lezen? Je bent al aardig ver, maar misschien staan er nog wat tips in.

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    _O_ wouter_O_

dat heb ik strax ook nodig

_O_ _O_

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds die ferarri F50 :mad:
    Ik gebruikte meestal de nissan skyline GTR

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, en helaas moet je voor die felbegeerde F50 een minimum van 200.000 total Kudos halen. I'm still working on it! :eek:

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zit nu in level 7, speel hem nu redelijk veel als afwisseling. Ben niet echt een uber-racefreak, maar ligt het nu aan mij, ben ik zo slecht in racen: p of zijn sommige van die challenges echt wel rocky-hard?! Ik heb de tips wel gelezen ivm kudos halen, etc maar blijf het echt een erg moeilijk spel vinden.

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten wel wat lastige bij maar je moet gewoon door blijven gaan waneer je 2 a 3 honderd kudos te weinig hebt want dat kan je makkelijk erbij krijgen, als het je helemaal niet lukt moet je gewoon een andere auto nemen

bij de styles challenges kan je of de lotus exige (met automaat kan je m best lekker laten glijden door eerst gas los te laten en dan t gas ervol op en dan het stuur omgooien) of de Ferrari F355 die kan je makkelijk met hand geschakelde bak de bochten door laten glijden.

Bij de een tegen een races, de hot lap, de avarage en de steet races moet je gewoon de snelste auto nemen (of een na snelste) waarmee je lekker kan rijden en dan gewoon vaak proberen.

Deel Deze Pagina