ik las in een thread dat er een nieuwe officiele pgr 2 challenge en dat je daar al aan kon melden. kan iemand mij daar een link van geven???????*)
Xbox Live Gaming Forum Dan klik je op Project Gotham Racing 2 Challenge 2 zo kom je hierProject Gotham Racing 2 Challenge 2
gf volgens jou niet maar. ik heb dit gezien op dit forum. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=42834 maar daar staat geen link bij dus vraag ik of iemand hem weet
Aankomende zondag (11 januari 2004, 19.30 uur) zal er weer een PGR2 toernooi gehouden worden. Deze keer is er wel een andere opzet van het toernooi. Er zullen 16(24) plaatsen beschikbaar zijn. Die 16 spelers zullen worden onder verdeeld in poules van 4 personen elk, er worden in de 1e pool 8 races gehouden die er nog bij zullen komen te staan. De 1e 2 van die pool gaan door naar de kwart finale met ook 8 personen. Deze 8 spelers zullen dan 5 races tegen elkaar racen. De 1e 4 spelers van de halve finale gaan naar de winners finale, de andere 4 gaan naar de "losers" finale. De puntentelling is bijna net als bij de eerste pgr2 challenge zijn alleen nu voor de 4 pool. Plaats punten 1e 9 2e 6 3e 4 4e 2 De halve finale punten zijn hetzelfde als de 1e pgr2 challenge Bedankt trouwens nu snap ik eindelijk hoe het werkt De tracks die gereden zullen worden in de 1e poole zijn: 1 Sydney Harbour Bridge 2 Edinburgh Lothian Road Eight Long 3 Washinton Up and Over 4 Chicago Wells & Lake 5 Florence Battistero 1 6 Yokahama Minato Mirai 7 Edinburgh Grassmarket West 8 Edinburgh Grassmarket East In de halve finales zullen deze 5 tracks gereden worden: 1 Chicago In the Loop 2 Florence Ponte Vecchio 3 Stockholm Bridges 4 Edinburgh Princes street East 5 Washinton The Tour De 2 races die in de finale worden gespeeld zullen morgen online staan. De auto's in de loop van de dag, nadat ik ze aan tests heb onderworpen. De regels zijn ook duidelijk, er MOET de 1e bocht wel geremd worden!!!, en niet gewoon tegen iemand aan gesjorst worden in de 1e bocht!!! Verdere informatie vrijdag De lijst van degene die meedoen hier, xbw = xbl Jordows&CompagnieBV=FaJo Tinman.NL =Zexy Tinman Dommel =Dommel Slurpgeit =Slurpgeit xboxdennis =Dizzle NL Urty =Clumsy Ninja Xwon =Xwondering DiaLogical =Magico Go Ahead Eagles =Go Ahead Eagles Bombermania =HansZwan NL The Mike =M and M NL Quadra =Quadra shinobi =macksplack Lionhard =Lionhard geen echt idee =Sirius NL SJK =Bidle Reserve=dendemen, waarschijnlijk zullen er wel een paar niet komen,na de ervaring van de eerste challenge, dus ik stuur je wel een invite of 1 van de andere hosten als een poole om 19.35 niet vol is.
De link die jij daar zoekt, is niet van een officieel toernooi. Het is gewoon een toernooi dat iemand organiseert. Hij had daar een site voor, maar die mag je niet geven. Dus volgens mij snap jij het niet helemaal.
Juist, en daarom gaat ook deze thread op slot. Wat wilde je nou LOGOK, dat die link nog een keer wordt geplaatst en verwijdert? Dit topic is gesloten.