Nu PGR3 er is, is de PGR2 competitie een beetje weggevallen. Aangezien er toch nog een hoop mensen deel 2 spelen heb ik een suggestie of de oude competitie van deel 2 weer terug mag. Met als banen gewoon de ghost challenges bijvoorbeeld. Een handje andere mensen vond het ook wel een goed idee, maar de vraag was of er wel genoeg aanhang zou zijn. Ik denk van wel. Veel mensen vinden het racen in dit oudere deel toch leuker dan in PGR3. Ik denk dat we het kunnen proberen. Ik zou graag willen weten of dit mogelijkheden bied. (wees niet bang je mening te delen)
Naar mijn mening heeft het niet zoveel nut om een nieuwe competitie te starten van PGR2. Deels omdat diegene met een xbox360 minder snel weer terug gaan naar PGR2 (PGR3 heeft ook een competitie, sommige mensen hebben de xbox al verkocht). Ok er zijn wel mensen die mee willen doen maar ik denk dat de maximum 5 is (in het begin, later zal het wat minder gaan lopen). In mijn voorgaande competitie (voordat de xbox360 uitkwam) liep het meestal maar op tot maximaal 15 man, een gemiddelde van 7 denk ik, iig niet veel.
ik hoorde net dat er een tijdelijke website was voor PGR2 competitie en dat die gestopt is. op het PGR2 forum hebben we het er over om het weer te startten: we verwachtten ook niet zo veel mensen, maar we kunnen het proberen.
der zullen echt maar weinig mensen mee doen denkik... alle xbw's die meededen zitten nu bij pgr3 dus is er haast niemand meer over
Niet alle zitten bij PGR3, er zijn er nog een aantal die geen 360 hebben omdat dat kreng godsnakend duur was. Ik heb wel interesse in ieder geval .
er zijn dus nog wel mensen, maar PGR2 moet weer wat populairder gaan worden (sommige mensen kennen het niet eens). maar ja, wat zeg ik allemaal, het heeft toch geen zin meer. de competitie zal er wel nooit komen. dat weerhoud mij er echter niet van PGR2 te blijven spelen.
Inderdaad, helaas. Anders zet iemand gewoon een topic op in de Games Thread en daar worden elke maand ofzo een aantal tijden neergezet? Dan is er in ieder geval een soort aanmoediging om meer PGR2 te spelen; betere tijden neerzetten etc.
Wil ik wel doen anders gewoon weer zo'n thread maken zoals die er "vroeger" was? Alleen dan niet elke week een nieuwe challenge, maar bv. 2 (of meer) challenges voor een hele maand ofsow
Top, zou ik zeker een goed idee vinden! Als ik het zo lees lijken er drie mensen mee te willen doen, wat best weinig is. Ach het gaat mij niet echt om het winnen, maar stel dat ik iemands tijd zie staan, dan geeft dat wat meer motivering om nog net een extra je best te doen voor die baan.
@cooleroelie je sig is nogal beledigend voor PGR3 spelers. En er zijn een hoop spelers die PGR3 wel hebben maar PGR2 weer niet. Zou je hem aan kunnen passen?
Hoezo is dat in godsnaam beledigend? Mensen die voglens coolieroolie PGR3 spelen missen dus het online deel van deeltje 2, is dat beledigend? Dan nog, ookal zou iemand (om welke reden dan ook) het een beetje beledigend vinden, dan is dat nooit genoeg om je sig. aan te passen? Hij scheld niemand uit ofzo? Beledigen doet hij ook niet.
Schelden of beledigen doet hij idd niet. Uitdagen doet hij wel. Ik zelf heb pgr2 helemaal grijs gedraaid (alles op platinum uitgespeeld op sp, en dat is een stuk moeilijker als bij pgr En ik mag toch wel zeggen dat deel 3 een stuk mooier (duh, next gen) en lekkerder rijd als deel 2. Rare sig vind ik het dus. Doe dan iets in de trend van, Join pgr2 toernooi als je nog geen 360 hebt met pgr3 oid.
je zegt het zelf al: er zijn een hoop spelers die PGR3 hebben en PGR2 niet, die mensen weten dus niet wat het is om bij PGR2 online te gaan. wat is het probleem?
ik zal m'n wachtwoord wel verbeteren, ik heb deze immers al meer dan een week. maar ik doe het niet omdat het jou stoort SupahMaster, maar omdat ik een betere weet.