hoi, ik heb laatst een massive entertainment pack gekocht.. met de spellen fable en PGR2.. fable inmiddels bijna uitgespeeld maar pgr2 is een beetje een probleem.. hij is in het chinees!!! kan iemand mij alsjeblieft helpen.. ik hoop ook dat het de goede plek is om dit te vragen aangezien ik net nieuw ben hier... nouja, hopelijk weten jullie hoe ik de taal moet instellen... of zoiets. woutjuh
Heb je al gebeld met de winkel waar je hem gekocht hebt? Denk dat als je de taal niet kunt veranderen, ze je wel een nieuwe willen geven; als je kunt bewijzen dat je het spel daar gekocht hebt (kassabonnetje). Is het boekje ook in het chinees? Als dit in het engels is, dan lijkt het me wel dat je de taal van het spel ook kunt veranderen, ik weet alleen niet hoe; denk dat dat bij settings moet zijn...
Heb je ook even gekeken of je xbox soms niet op de chineese taal staat. Dat zou ook het probleem kunnen zijn.
- ik heb geen boekje gekregen (alleen bij fable wel, namelijk 3 boekjes) - ik heb hem bij bart smit gekocht, maar ik wil eerst weten of ik de taal kan instellen - jah, ergens bij settings haha hij schrijf je dat in het chinees? kan jij chinees? kom ff langs dan... ik zal ff kijken of ik een screen kan maken.. zet ik hem wel op het forum ik dacht misschine kan ik het boekje op internet vinden, heb ik gevonden (een pdf), maar daar staat nix in.. hebben jullie misschine een "menu overzicht" ofzo?? woutjuh
ok om je taal te veranderen : Start je Xbox op met de cd/dvd lade open. HoofdMenu : ONDERSTE (van de 3 of 4 keuze balkjes) is SETTINGS druk A zie je dan een nieuw menu, met Links een wereldbolletje, dan is het de 2e van boven. druk A En dan is het nu de bovenste taal die je moet hebben, of iig ENGLISH. kijken of het werkt.
ow, owkey, ik za even kijken als het niet werkt is het duidelijk dat het spel chinees is en ik dus gewoon terug moet gaan naar de winkel.... ik vint het wel vaag, want fable is wel gewoon engels
Ik heb even voor je gekeken met mijn pgr2, zo te zien kun je in pgr zelf geen taal instellen, misschien is het wat desertfox zei de instellingen van je xbox zelf, zo niet zou ik meteen terug gaan naar bartsmit en een nieuwe pgr vragen! greetz wooly
Kan niet anders. Fable was gewoon in de goede taal dus hij heeft een PAL versie...[kan niet anders, toch?]. Chinese versies van een spel draaien daar niet op dus MOET de Xbox op Chinees staan. Bij het ene spel veranderd hij de taal dan trouwens ook en bij het andere niet. Ook best vreemd.
Zo ik heb net ff gekeken en het klopt toch wat ik zei en dacht. Je xbox staat gewoon op het verkeerde taal. Hij staat op de chineese of koreaanse taal. Ik heb hem net zelf ook veranderd in die taal en dan het spel PGR2 aan gedaan. En dan is het spel ineens in de taal die je ingesteld heb op je xbox. Om het te veranderen moet je dit doen. Druk je xbox aan. (Geen spel er in doen) Als het goed is zie je nu chineese tekens. Scroll nu naar beneden en klik op A. (Je gaat nu naar een andere scherm) Scroll nu 1 keer naar beneden en druk weer op A. Als het goed is kan je nu de taal veranderen van je Xbox. En nu moet je hem op Englise zetten. (Of welke taal je ook maar wilt) En klaar is kees.
jipiie! het is gelukt! mijn xbox stond indredaad in het chinees, of in ieder geval een taal wat daarop lijkt fable was al de hele tijd engels, en pgr2 was chinees ofzo.. omdat mijn xbox standaard op chinees stond naja, alsnog vaag maar het is gefixt bedankt iedereen!!! woutjuh