pgr2 of NFS underground?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GTA freak, 16 nov 2003.

1. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    welke game zouden jullie kopen?
    kan er iemand bevestigen dat er bij NFS underground nu vertraagde beelden zijn wanneer er meerdere auto's op het scherm verschijnen???:confused:
    anyway... zet hier maar wat je er van denkt

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het belangrijk vind om op Xbox Live te racen, zou ik voor Project Gotham Racing 2 gaan, Need for Speed Underground is namelijk van EA Games en die willen (nog) niet meewerken aan Xbox Live. Need for Speed Underground kan je dus niet online spelen.

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals al zo vaak gevraagd word welke game beter/leuk er is word er altijd verwezen naar review/previws op verschillende site's en dat wij er niet zoveel over kunnen zeggen en alleen onze mening. Dus ga wat previews en/of reviews lezen en maak je keuzen.

4. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef 9 van de 10 keer voorkeur aan ONLY ON XBOX.
    Die spellen zijn gewoon het mooist en speciaal voor je xbox.
    In dit geval dus PGR2,en als er dan een tijdje niets leuks komt en ik kom es een keerke bij de spelleboer neem ik NFS:U gewoon mee en is het niets ruil ik hem voor wat anders...
    Maar geloof met PGR2 wordt het echt helemaal ...!!!

5. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vind het wel tof dat je bij NFS kan tunen maar enerzijds zijn er wel weinig cars tegenover PGR2.....
    kvind zo moeilijk

6. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    makkelijk zat ik zou NFS:U pakken alleenal omdat je je wagens kan tunen en uitbouwen tot een druut racemonster bij PGR2 krijg je een auto'tje en moet je het daar maar meedoen

7. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Als je spellen als midnight club 2 en burnout en films als The fast and the furious helemaal te gek vind zou ik voor NFS:U gaan.

Ik ga persoonlijk voor PGR2, het eerste deel vond ik erg leuk om te spelen, er is een geweldige live ondersteuning en zo'n 100+ mooie bolides om in te racen, de hele opzet van kudos en auto's verdienen trekt mij meer dan de underground scene.

Afgaande op reviews schijnt PGR2 de betere game te zijn, deze krijgt een gemiddelde score die rond de 9,5 balanceerd. NFS:U daarintegen gaat meer richting de 8,5-9.

Het verschil tussen die punten is in mijn ogen het verschil tussen een goede game (NFS ) en een geweldige game ( PGR2 )

Ik heb pgr2 in iedergeval al als pre-order staan en kan niet wachten om op live te gaan racen!

succes met je beslissing!

Ewout

ps. naar wat ik gehoord heb is PGR2 gewoon de mooiste race game ooit... dat is natuurlijk ook vet ;)

Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

PGR 2! Need for speed underground is eigenlijk gewoon de zoveelste 'arcade' racer. Maar zoals ik altijd zeg: Ieder z'n eigen smaak:9

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    PGR vind ik niks en Need For Speed is tof. Beetje dom om verschillende racegames met elkaar te vergelijken. Elk heeft zn eigen stijl.

10. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor pgr 2, omdat ie net iets beter is en exclusief voor xbox is, dat doet mn hart toch erg goed, nfs kan ik vermoedelijk wel bij vrienden op de ps 2 spelen.

11. hutkofer

hutkofer Guest

geen spel haalt een 10-. PGR2 doet het.

dat er toppers op xbox komen alla, maar een 10- mensen...

achja, ik zou voor PGR 2 gaan, omdat dat een xbox only is, xbox live, betere grapics...mooiere auto's, meer levels...

;)

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 zonder twijfel,maar Underground ziet er ook wel leuk uit.

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je geen live dan zou NFS U ook wel een goede keus zijn, EA heeft er dit maal vrij veel wekr van gemaakt, en het schijnt een aardige game te zijn. Heb zelf de demo gedownd voor de pc, maar mijn pc kan he mniet op zijn mooist draaien... maar het lijkt me wel een leuke game alleen het enige nadeel is natuurlijk dat je niet buiten de baan kan, maar volgens mij kan de bij PGR ook niet, toch... ( ik hebPGR wel maar eigenlijk bijna nooit gespeeld, omdat ik meteen DTM erna kocht..)
    Maar ja een groot plus punt is dus weer het tune bij NFS.... ik geef toe een moeilijke keus, ik ga ook weer een race spel kopen binnenkort, maar ik denk dat ik bij deze 2 ook nog uit DTM Online moet kiezen en GT2002 online... maar eerst live aanschaffen, maar goed ik dwaal te ver af...

Ik denk dat je als je live hebt het best PGR kan kopen en anders wordt het een moeilijke keus en moet je het toch een beetje van dat tuen af laten hangen denk ik

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik pgr 2 met de demo vergelijk van nfs u zeg ik PGR 2, hijs echt zooo vet

15. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2.. natuurlijk
    De beste race game ever!!

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als ik demo met pgr2 screens vergelijk zeg ik NFS. Ziet er goed uit (demo is nog niet eens op zn mooist want wagens reflecteren ook enzo). En als je online wilt racen zou ik liever iets als dtm of sega gt nemen dan pgr. Maar jah, iedereen zn smaak met games.

17. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste zeker. Beste trek ik zeer in twijfel. Je unlocked auto`s en daar is alles meegezegd. OK je kan met LIVE. Ik ga `m sowieso kopen...XBM en ik citeer. "PGR2 veegt bikkelhard de vloer aan met de concurentie." Dat is een overstatement. Ben je echt iemand die graag tuned. Dan ben je heel snel op deze uitgekeken imho...Had heel graag gezien, dat dit ook hier in had gezeten helaas.

18. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog te twijfelen maar ik ga voor PGR2 ...... sinds de laatste NFS games heb ik niet zoveel hoop meer voor ze, ookal ziet hij er rete-cool uit. Toch maar lekker Kudos verzamelen :9

19. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze gewoon allemaal, PGR 2, NFS U, Sega GT online en DTM online

20. sneaky

sneaky Guest

nfs underground definitly! VEEEEEL mooiere graphics en daar vind ik het toch om gaan bij race games

Deel Deze Pagina