PGR2 of RSC2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dio, 7 jul 2004.

1. Dio

Dio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu Forza Motorsports pas begin 2005 wordt verwacht, en ik Midtown Madness wat beugespeeld ben, overweeg ik om een volwaardig racespel te kopen...
    :confused: Wat raden jullie aan: Project Gotham Racing 2 of Rally Sports Challenge 2? RSC2 is weliswaar iets nieuwer maar PGR2 lijkt toch nog steeds een van de beste titels op X-box...

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn hele verschillende games... Gotham moet je leuk vinden, het gaat erg traag... Persoonlijk vind ik moto gp 2 nog steeds het vetste racespel alleen dat wordt niet meer zoveel gedaan.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet gewoon de reviews afgaan en vergelijken
    ik denk niet dat dit veel zin heeft om te vragen iedereen heeft een andere mening

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Je zou ook voor DTM2 kunnen gaan....ik heb zelf PGR2, RSC2 en DTM2, en ik speel DTM2 het meest. Het is het meest gevarieerd racen van alle 3 en online erg leuk om te doen....je kunt het met z'n tweeën online spelen en dan computer auto's inzetten wat erg leuk is en bij de andere niet kan.
    Gotham ben ik zelf een beetje beu, maar die heb ik dan ook grijsgespeeld, maar om eerlijk te zijn vind ik DTM2 leuker.
    RSC2 moet je echt van houden....vind je enorm snel over zandpaatjes raggen leuk dan is dit het spel....het ziet er ook het mooist uit van alle drie.
    Maar je moet voor jezelf even afvragen wat je leuk vind:
    PGR2: Goedkoper, straatraces, best mooi, veel auto's
    RSC2: Erg mooi, supersnel, arcade game, best moeilijk voor beginners
    DTM2: Veel verschillende klassen, realistisch, circuit rijden, mooi

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  5. Dio

Dio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k heb al vele reviews gelezen en daarin lijkt PGR2 het best te scoren...maar die reviews zijn dan ook maanden vroeger geschreven en misschien stemmen ze ook niet helemaal overeen met de huidige stand van zaken (verbeterde graphics ed.)

Anyway bedankt iedereen voor deze snelle reacties op mijn eerste post _0/

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dat valt wel mee hoor...het zijn alledrie vrij recente games die bekend staan om de goede grafische prestaties. Maar misschien kan je ze eerst huren of lenen van iemand. Dan kan je het zelf zien wat voor jou de leukste game is

7. Feroza Brutalis

Feroza Brutalis Feroza Brutalis

Leuk Bevonden:
    1
    Rallisport challenge 2 is verslavend in multiplayer (met vier man, 1 xbox)

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 heeft van de twee vind ik de beste graphics, maar de twee games die jij noemt verschillen zoveel als fifa van NHL. Als je xbl hebt dan kan je beter voor pgr2 gaan is mijn mening.

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb je toch echt iets aan je ogen.... |:-
    __
    Anyway, RSC2 is een zwaar verslavende game, ziet er geweldig uit en speelt fantastisch, ik heb ut spel zowat grijs gespeeld maar race nog altijd met veel plezier over de modderige paadjes :D

Ook met vrienden is dit spel een waar feest, de "Coolness" factor is vooral hoog omdat alles goed in zn werk gaat, zoals ik al zei, het ziet er heerlijk uit en speelt geweldig, de crashes zijn al helenmaal op een punt van in je broek te krijge als "uiterlijk" fanaat :D

PGR2, laat die game lekker links ligge en ga voor RSC2, geweldige game! _O_

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ==>verplaatst naar Games Forum

Doe mij maar Project Gotham Racing 2, een hele uitdaging. Op platinum heb je er een hele klus mee. Sublieme gameplay, geweldige graphics,...Goed unlocksysteem ook trouwens. Ach beide games hebben wel pluspunten, maar persoonlijk vind ik PGR2 nog steeds ongeëvenaard.

11. Victor

Victor Guest

ik ben het met Nusti eens.
    ik vind dtm het meest gevarieerd.
    maar als 2e keus moet je volgens mij RSC2 doen.
    want PGR2 is minder uitdagend, vind ik.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 zeg ik, genoeg uitdaging daar.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hier kan ik me helemaal bij aansluiten! Op een gegeven moment vond ik de singelplayer leuker dan via Live _O_ (eerst op zilver en daarna op goud uitgespeeld).
    Toen ik dat gedaan had was ik eigenlijk ook klaar met het spel voor mijn gevoel :cool:
    Platinum ga ik niet eens aan beginnen :p

14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel:

Houd je van rallygames >> RSC2

Houd je van racen met vette auto's in steden >> PGR2

Ik ben voor PGR2 gegaan en heb er geen spijt van. Supergame! Meer dan 100 auto's en urenlang speelplezier. Bovendien kost ie nieuw nog maar 40 euro en RSC2 kost 60 euro! Dat scheelt 1/3... :)

15. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    hou je van allebei >> DTM2

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zitten in dtm 2 eigenlijk ook de echte bestuurders? Dus bijvoorbeeld ook Albers? :cool:

17. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    jazeker...onze chris zit er zeker in...ok zijn auto trouwens :) en bernd schneider en alesi...oftewel het is een gelicenseerd spel met in elke klasse de echte bestuurders en auto's. Ik ga ze trouwens in het echt zien op Zandfoort

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zit bij de DTM, maar volgens mij heb je alleen bij de Dtm de echte namen
    en bij de andere raceklasses niet.

Maar ik zou dus voor DTM 2 gaan of anders PGR 2

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij zitten bij de ander klassen ook de echte namen....behalve dan die gasten die je in cariere mode moet verslaan...die namen zijn verzonnen

20. PistolTDM

PistolTDM Kalash

Leuk Bevonden:
    0
    DTM 2 heeft echt een k*t snelheidsgevoel (te weinig), Gotham 2 alleen op de Nurburgring ;). Gotham rijdt lekkerder btw :9 .

Deel Deze Pagina