PGR2 Tournament 20/24 Oct. A'dam

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mastapiece, 8 okt 2003.

1. mastapiece

mastapiece Guest

Hey mensen, ik zou graag wat meer info willen over dit evenement. Is de xbw.nl crew hierbij aanwezig? Hoelang duurt het ongeveer per dag etc etc. Ik hoop snel een antwoord te lezen:D Groeten

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb je dit topic al gelezen??

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie sowieso heel vaak van die tournements nou heb ik daar eigenlijk twee vragen over:

1) Hoe doe je daaraan mee?

2) Moet je dan supergoed kunnen gamen of zijn er verschillende moeilijkheidsniveaus ofzo dat ook "gamekneuzen" zoals ik mee kunnen doen?

4. mastapiece

mastapiece Guest

Ja die heb ik gelezen, en dat van die tijden had ik idd overheen gelezen, maar deze topic is ook gewoon bedoeld voor alle vragen etc. Dus vandaar dat ik dit topic heb aangemaakt:)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alles staat voor zo ver ik weet in dat andere topic. Ook hoe je je opgeeft en wat het kost (niks).

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    jeej, mijn nieuwe favo spel een maand eerder spelen :D wel ander half uur met metro+trein, maar dan heb je ookwat.. owja, vraagje, bij welk treinstation kan je het beste uitstappen?

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    trouwens, ff vraagje, hoe moet je bewijzen dat je daarwerkelijk uitgenodigd bent?

8. M3GA D3ATH TDH

M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    nou k heb maandag meej gedaan en ben 1ste geworde..
    was egt een vet spel en een relaxe xbox room daar!!!!
    je begint met iets van een half uur zomaar wat te rijden gewoon in de single player, dan begint de halve finale, ligt eraan in hoeveel groepen het is verdeeld, daar de eerste 2 gaan door..
    En in de finale zijn eigelijk de eerste 2 gelijk, krijgt even veel prijzen en gaat allebei door naar de egte finale..
    Dit kon je natuurlijk ook op de andere topic's lezen mar wou t tog mar ff zegge dat het egt waard is, ben ook van brabant nar amsterdam gekome, eigelijk ook om de game te checke. :) mar was duz ook nog 1ste :D verderz iedereen nog suc6 en game on!!

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Eens kijken wat ik er van ga bakken komende donderdag. :)

10. M3GA D3ATH TDH

M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    jah suc6 hé! :)

Deel Deze Pagina