Jep in 1 keer goed maar dit kon je beter vragen in..Xbox Games --> Xbox Games Forum --> http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=46196
jah da kon je beter ff opzoeken k moet nog 101 medailles en dan heb ik m die clk gtr is een behoorlijke anti climax de GT1 is nog beter
Is er nog een cheat dat je ze allemaal hebt? Maar dat je met die account naam dan gewoon niet op live kan ofzo? net zoals bij PGR 1? Ik heb nu alles op Goud en Platina ga ik niet eens proberen.... Maar kzou toch wel eens willen weten hoeveel beter die TVR is..... Dus is er een unlockable cheat daarvoor?
Je kunt ook gewoon het Paris Booster Pack downloaden, dan krijg je ook die TVR (alleen in het groen, maar het blijft dezelfde auto)
Ja zou kunnen natuurlijk, maar een beetje zonde voor een spel wat ik bijna nooit meer speel ook al is het natuurlijk niet duur... Het blijft in dat geval toch zonde...
Klopt, dan is het wel beetje zonde, of je moet een save game van een vriend of een kennis zien te krijgen, die alles wel op platina heeft
het hele kudos world championship *of hoe dat heet* op een bepaalde medaille uitspelen: Staal -> delfino deforce ofwat het ook is bronze-> ferrari ding silver -> ?? gold -> Porsche gt1 platina -> TVR cerbera
zilver is porsche en goud is mercedes clk gtr. Mensen dit staat ook gewoon in de handleiding van het spel, zijn jullie allemaal nou zo lui :|, ook in het spel zelf staat het
ROFL..waarom vragen mensen deze vraag altijd, tis tog veel leuker om het spel uittespelen en dan tekijken wat je allemaal hebt verdiend
Ik heb bijna alles platina, moet nog iets van 90, klinkt weinig is veel ^_^. Ik heb de Paris en Long Beach Booster pack beide, en ik weet hoe de TVR rijdt, maar een echte PGR2 crack als ik gaat door tot een complete collectie platina plakken. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (daar ga ik weer in mijn pikzwarte 575M Maranello, heeeeeeeeeeeeeeerlijk die auto)