Ik ben egt zo boos. Ik start net mijn xbox met pgr2 erin... Wil ik mijn account starten zegt hij: Your profile is damaged and can't be opened. Press A to continue :{ Ik kan gvd niks meer met mijn account doen... En ik heb niks mis gedaan Ik kan gelukkig wel nog een nieuwe aanmaken.. maar wat heb ik daaraan? Was net gvd klaar met die kudos world series Wat is er gebeurt? kan ik mijn account nog redden? Xbw help me!
Jee Gebeurd steeds vaker dat games zomaar opeens verdwenen zijn! Hoop dat je het nog kan redden hoor want je bent cool met online gamen! Nu ben je gewoon al je auto's kwijt enzo! Succes! Xie je snel online!
Ik hoop idd ook dat ik men spelleke terug kan krijgen Heb de de hele dag gezwoegd aan die world series.. en nu is gvd gewoon alles weg... Moet ik gwn al die auto's weer opnieuw kopen en verdienen
Ik vind het egt niet kunnen hoor... Je doet je best om zo'n spel uit te spelen en auto's te unlocken.. En dan is gvd alles weg.. Ik ga het zo ook ffies posten op Bizarre Creations forum.. *smijt xbox uit het raam *
das echt zwaar balen, ik moet maar een meory card kopen, want mijn platina's moeten wel blijven. dit spel is te goed om opnieuw te beginnen, je hebt er vast ook al veel tijd in gestoken ( wie niet?)
Hoe kan je hem dan het beste afsluiten? Naar het hoofdmenu gaan ofzo? Want ik zet hem zelf ook altijd snel uit .
Ik had dit gister ook, ben nu gelukkig weer waar ik toen was . Ik ga nu helemaal naar 't begin (press start) en doe dan m'n Xbox uit, uit angst voor..
ik ga ook altijd eerst naar menu, kheb veel vrienden die zegge dat het nie goe is dus... xbox is en blijft een duur iets en ik wil nie da ik em naar de winkel moe dragen omdat ie stuk is ofzo...