Hey! Ik heb gister het xbox360 wireless stuurtje gehaald en paar keer het spel PGR3 gespeelt wat er bij zat.. geen problemen. tot dat ik een gratis auto downloade van de marketplace. nu krijg ik constant bugs ik kan de weg niet eens meer zien. wat ik ook doe 360 10 x herstarten of wat dan ook elke x in pgr3 krijg ik die bugs. en het rare isdat ik ze nu ook krijg in de demo die op marketplace te downloaden is dus het heeft niks te maken met mn cd. het ziet er zo uit, de bug: http://www.webservices.se/bug1.jpg kan dit komen door de update ? of iets dergelijks? ik hoop dat iemand hier iets over weet te zeggen toevallig het zelfde probleem heeft HELP!
Niet het juiste forum gedeelte en je had het ook al gevraagd in het centrale draadje.... Maargoed, dit ligt aan jou xbox360. Je zal even bij www.bizarreonline.net en dat het forum langs gaan. Er was daar ook iemand met deze bug, je zal de helpdesk van microsoft moeten bellen.
hey sorry dat ik verkeerd gepost heb Maar ja ik ben er wel zuur van ik zal even op die website kijken thnx! Hopelijk hoeft me xbox niet gerepareerd te worden
hahaha ja man modern die glimmende kubussen en pyramides en die nieuw 1 baans spoorwegtunnel boven de track lol
je 360 wordt te overhit, of iig je videokaart, en dan krijg je dit =) miss je 360 iets koeler zetten.