1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR3 Competitie Karting

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 31 jan 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]

    Het leek mij, JPRaceGamer, een leuk idee om een kart uitje te organiseren voor alle deelnemers die meedoen met de PGR3 Competitie :)

    Ik heb deze thread aangemaakt voor PGR3 Competitie deelnemers, dus aan alle members die niet meedoen met de competite wil ik vragen om hier niet te posten

    Ik heb laatst tegen allemaal DTM Race Driver 2 gamers gekart, en het was super gaaf, mede omdat we haast allemaal maar een halve seconden van het baanrecord reden. Daardoor ben ik op het idee gekomen om een uitje te houden voor de competitie deelnemers. Daarbij had ik het volgende in gedachte:​



    - We praten in deze thread over de kartbaan waar dit plaats zou moeten vinden. Logisch zou een kartbaan ergens in het midden van Nederland zijn, omdat mensen uit Groningen te ver moeten rijzen voor een baan in Limburg en andersom.
    - We praten in deze thread over de datum en het tijdstip van wanneer we gaan karten. Het meest logische zou zijn als we een datum prikken waarop de meeste mensen kunnen komen.
    - Iedereen zorgt voor eigen vervoer en voor eigen etenswaren e.d. (tenzij iemand een rondje wil geven natuurlijk :+)
    - Wanneer we een baan + datum gekozen hebben zal ik regelen of het mogelijk is of we dan kunnen karten, doormiddel van een telefoontje te plegen naar de kartbaan.
    - Liever geen vrienden of familie meenemen aangezien het dan erg druk kan worden. Dit uitje is tevens ook een mogelijkheid om elkaar een keer in het echt te zien. Weten we eindelijk tegen wie we het opnemen :)
    - We moeten nog kijken hoe we het gaan doen met de leeftijdsverschillen in verband met kinder en volwassen karts. Daar kunnen we hier over praten.
    - Je mag zelf bepalen hoeveel heats je wilt rijden. Wanneer het erg druk wordt kunnen we terplekke bepalen tegen wie je wilt racen.
    - De hierboven en verdere ondewerpen kunnen in deze thread besproken worden.



    Ik hoop dat we eruit kunnen komen, en dat het een gezellige dag gaat worden :)


    Besluiten:
    - Het is al redelijk zeker dat de kartbaan 'De Fabrique' gaat worden. Deze baan ligt redelijk centraal van Nederland en schijnt van hoge kwaliteit te zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2006
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk idee maar straks zijn jullie allemaal enge pedo's die mij komen verkrachten en traxx wil me niet beschermen:mad:

    haha nee goed idee joh.. in de buurt van den bosch liggen kartbanen en best centrale plaats...
     
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    ot: Je bent in ieder gavel wel een photoshop talent :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Paint :+
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal leuk, Ergens bij Amsterdam Centraal ligt een buitenbaan. Dat lijkt me erg gaaf! Weet niet wat er in Utrecht allemaal is, maar dat is aan de comp mensen ;)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben ook wel in voor een buitenbaan. Gaat meestal wat sneller.
    Amsterdam heeft trouwens ook nog een mooie binnenbaan van Bleekemolens Race Planet, maar die baan is niet zo super leuk. Karts wel though.
     
  7. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    In Utrecht heb je een snelle baan, de Fabrique. Ik kart net zo beroerd als ik PGR3 rijd, maar haalde daar een gemiddelde van 61 Km/u over alle rondes gerekend. Top ligt op het rechte stuk tegen de 80 schat ik zo in. Geen baan met irritante bruggen en andere zooi, gewoon ouderwets knallen.

    http://www.defabrique.nl/karten.aspx
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lijkt me leuk om tedoen. Alleen wat ik alleen hoef teweten is dus de plek want damn, winschoten *rotdorp 8)* ligt al gauw een uurtje of 2 van Utrecht. Maargoed daar gaan we/jullie het nog wel ff over hebben waar dat komt.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorn ook schat (L) :+
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    jp, ik ben eerlijk en heb niet veel meegedaan met de pgr 3 of pgr2 comp, maar het is wel een gaaf idee, en omdat ik toch een racefreak ben ;), als je een goede kartbaan wilt, koronel karting in huizen is tha place to be m8 :)

    Over een paar maanden starten ze ook weer een 30 euro actie, 30 euro waarbij je van 1400-1800 onbeperkt kan karten (dus zeg 1 heat per uur), das toch 4 of 5 heats voor 30 euri, zeker de moeite waard, en het is midden in het land (huizen/almere)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, rijd ik ook vaak :D , volgens mij de langste indoorbaan van nederland, ik vind het een prachtige baan, kweet mijn gemiddelde niet though, heb jij trouwens afgelopen december meegedaan aan die endurance race daar?

    ligt er aan of je het risico wilt nemen om in een uberslechte kart te komen... laatst een keer gekart op een avond met een actie, ik ben volgens mij om de heat in een slechte kart terecht gekomen met als toppunt dat ik een hele heat in een kart moest rijden met een verbogen voorwiel omdat ze geen andere karts meer beschikbaar hadden :mad:

    wel een goede baan om in te halen trouwens :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    coronel is toppie, hij woont 2 straten achter me:p, zie die dude zowat elke dag als ik met me hond loop. de banen in coronel zijn ook top en de karts gaan weer net als vroeger HARD!!!
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb al een keer op Huizen gekart, maar dat was nou niet van WOW...
    Ik deed ook die actie, en reed 3 of 4 heats. Die pic van de startpost ben ik zelf, en is genomen nadat ik 'Eau Rouge' uitkwam. Karts gingen (in vergelijking met Bleekemolen) niet echt snel. Karts waren ook niet gelijk aan elkaar.

    De beste karts waar ik in gereden heb zijn die van Bleekemolen. De beste baan... Hmm, die ligt ergens in Thailand :+

    Edit:// de Fabrique ziet er wel chill uit :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2006
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de fabrique is werkelijk de beste kartbaan van nederland.....

    heb er zelfs verleden jaar de nationale finale's gereden in de 90 kilo klasse.


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/grand%20finals%20karten%20001.jpg[/plaatje]



    werd helaas 5de.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/grand%20finals%20karten%20004.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  15. JeePee

    JeePee Guest

    FredKroket en ik zijn ook zeer te spreken over de baan (nou ja, de plaatjes dan). Ziet er strak uit _O_

    .... We weten de lokatie al, of...
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wordt het de fabrique dan draait deze ouwe lullo ook wel een rondje mee :+
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Mij best :p Hebben we in elk geval één persoon die geownt gaat worden :+
     
  18. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    WE GAAN NIET NAAR DUIVEN! :+

    Dat is een klotebaan met ongelijke kutkarts :9. Maar een buitenbaan of die fabrique lijkt me wel heel erg vet.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    fabrique is de enige kartbaan in nederland die hetzelfde asfalt gebruikt dat ook op bv zanvoort en assen ligt....echt motogp stuff dus.

    kan niet anders zeggen dat de baan (die overigens 1200 meter lang is) zo strak als een tiet is,de karts zijn in topconditie en de sfeer is gewoon klasse.
    grote kantine voor een hapje en een drankje,op eigen terrein parkeren,makkelijk te bereiken en helemaal niet duur.



    beuk is klaar om door jullie geowned te worden.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    FF een paar vragen:

    - Wat zijn de rondentijden?
    - Hoe ziet de lay-out van de baan eruit?
    - Hoe hard gaan de karts ongeveer?
    - Vanaf welke leeftijd mag je in de snelste karts?
    - Wat is het tarief per heat, en hoelang duurt een heat?
     

Deel Deze Pagina