1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR3 Competitie Karting

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 31 jan 2006.

  1. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    - Wat zijn de rondentijden?
    - Hoe ziet de lay-out van de baan eruit?
    - Hoe hard gaan de karts ongeveer?
    - Vanaf welke leeftijd mag je in de snelste karts?
    - Wat is het tarief per heat, en hoelang duurt een heat?

    - ongeveer 50 seconden
    - lay out??? wat bedoel je daarmee
    - gem. km/h per ronde is ongeveer 60km/h, top kom je toch vaak niet boven de 70 uit... ik heb hier een uitdraai van een heat liggen en daar is de top 65
    -als je groot genoeg bent... kweenie precies wat dat is, maar ik denk dat het geen probleem is voor de meesten op dit forum
    -ongeveer 13 euro, 12 minuten

    edit: *heeft blaadje eindelijk door hoopt hij:p* gemiddeld per ronde is ongeveer 60-65 km/h, top kan wel liggen rond de 80 zoals eerder vermeld
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Klint goed.
    Lay-out: Dit is bijvoorbeeld de layout van zandvoort:

    [​IMG]

    Ik bedoel gewoon een plattegrond ofzo.
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik kan wel een vage beschrijving geven, matig langzame vloeiende bochten worden afgewisseld door scherpe bochten en vol gas vloeiende en prikkende bochten

    edit: tis gewoon een afwisselende baan, iig in mijn optiek de beste waar ik ooit heb gereden
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Alle bochten die er maar zijn dus :+
     
  5. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en de karts zijn erg gelijkwaardig, het komt echt heel zelden voor dat er karts zijn die echt veel slechter zijn dan de andere. Baan marshalls letten goed op dat het karten niet verpest word (enkele keren heb je een slaper met een blauwe vlag, maar maak hem ff alert door te zwaaien en hij reageert wel). Beukers worden bestraft door een begrenzer, dan mogen ze lekker een tijdje 15 km/h gaan rijden en als ze echt te ver gaan krijgen ze de rode vlag in hun smoel gedouwd.

    Al met al is het een subliem georganiseerd gebeuren
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wait a minute.. Begrenzen ze die dingen op afstand dan? :9
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, hebben ze een heel leuk apparaatje voor
     
  8. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1 keer geraced, maar vond het een wereldbaan. Geen gezeik met bruggetjes of andere zooi. Gewoon lekker rammen.

    Parcours is vrij bochtig, logisch voor indoor natuurlijk maar nog haal je behoorlijk hoge gemiddelden.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen, en heb niks tegen Beuker(sr) maar was het idee niet om puur en alleen PGR3'ers mee te laten doen?

    Niet dat ik hem er niet bij wil hebben, maar alleen even dat ik wat meer duidelijkheid heb :)
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijken jullie wel uit? :+

    Ik bedoel het is niet zo dat als je dan baan uitvliegt, 384 keer over de kop gaat en vervolgens een betonnen muur inbeukt, dat je dan even op restart kan drukken en dat je weer keurig bij de start ge-respawnd gaat worden he;)

    Anyway, have fun d'r mee :cool:
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    owned! _O_
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    En JP, je kunt ook niet shiftglitchen O-). Denk ook niet dat een bocht afsnijden succesvol wordt (laatste bocht n-ring f1 anyone??)

    Maar op zich wil ik wel mee doen, hangt van de dag/plaats/tijd/etc. af
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch geen leven, dus ik kan altijd wel :cool:
     
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    lachuH!! ik kan wel een beetje karten (stuk of 10 keer gedaan) dus alst al kan schrijf ik me hierbij in
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    alleen als het van god's gamer mag hoor _0/





    lol :+
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja praat mij maar een schuldgevoel aan :'-( :cool:

    Het was meer om duidelijkheid te krijgehe! :'-(


    8)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Er is nog geen datum vast gesteld, en aangezien Beuker wel PGR3 heeft zou ik zeggen: Doe eens mee met de competitie :+ ! Dan is dat ook geen issue meer :)
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja opzich lijkt het me wel wat, ik sta een beetje 50/50 aangezien ik 6 februari start met een nieuwe opleiding en meteen stage moet lopen enzo. en ik heb slechte ervaringen met karts, bijvoorbeeld remmen die het niet deden en daardoor bijna met volle snelheid de pits in rijden
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik neem aan dat we ergens op zaterdag of zondag gaan rijden. Het zal vast niet de hele dag duren, en als we ruim van te voren plannen komt stage denk ik niet in gevaar?

    Aan de berichten te horen over 'De Fabrique' zullen de remmen van deze karts ook wel werken :9

    (mijn pa heeft in Thailand een keer een afgebroken voorwielophanging gehad, das pas veilig :+)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    _O_

    Laten we dan ook met z'n allen nog ff wallbashen 8). Owja als Rox komt kom ik niet want dan kom ik volgens mij niet heel thuis :+
     

Deel Deze Pagina