PGR3 Meeting [animocheck]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Corolla Friend, 29 jul 2006.

1. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    PGR3 XBL Meeting! [animocheck]

Er is al overlegd over het plaatsen van dit topic door XBW, daar niet over reageren aub. Ik verdien d'r niks aan.

Hey!

Op dit moment ben ik bezig met het organiseren van een PGR3 XBL Meeting. Het is de bedoeling dat hier Xbox Livers (die PGR3 hebben off course) komen die graag eens een potje real life tegen anderen PGR3 spelen. Op dit moment is het alleen een animocheck, maar mocht er echt positief gereageerd op worden gaan we natuurlijk gewoon door met 't plan.

't Zou hartstikke leuk zijn als jullie ook zouden kunnen komen: het liefst natuurlijk met een 360 + TV mee ;) Die hebben we hard nodig!

Check even onze site: http://www.PGR3meet.nl.tt en dan vooral de Pollpagina! Binnenkort komt er een mogelijkheid tot reageren dmv. een gastenboek oid.

Thanks!

Ivo

Laatst bewerkt: 29 jul 2006
  2. smokehaze

smokehaze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat met die link ik wil wel kijken maar heb geen zin om m te registreren op free domain heb btw wel intresse als het een beetje in de buurt is

3. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft je helemaal niet te registreren? probeer anders deze link: www.freewebs.com/pgr3meet. Maar ik denk dat Delft een beetje te ver van sittard is? :mad:

4. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super tof idee! Alleen is het voor mij meer dan 2 uur rijden, en ik heb geen auto.. Als ik dichter woonde deej ik zeker mee

5. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Van Delft naar Hulst is anderhalfuur rijden. Met de trein zal dat ongeveer 2 uur zijn. Jammer!

6. -Murdock-

-Murdock- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kom ik ook wel langs (als ik dan een X360 heb).. ;).

Deel Deze Pagina