menu probleemen heb ik niet, maar tijdens de start animatie (als de camera rond de wagen draait) dan zie je dat de xbox 360 nog bezig is met het laden van de textures van gebouwen. met name ramen, of ander steen achtige graphics worden er best wel laat op gezet. wel is mijn xbox 360 klaar met het laden van de textures meestal voordat de race begint. tijdens de race heb ik dit probleempje niet.
het menu doet bij mij niet vreemd.
ik heb het spel met de volgende setups gespeeld:
1: gewone tv. kleur was niet zo vol en warm, en resolutie is veel lager. ook zijn sommige lettertjes die klein zijn niet te lezen.
2: via de optionele monitor kabel op een ilyama 19 inch monitor op resolutie 1024 x 768. prachtige volle kleuren, haast geen "jaggies" meer te zien. ook de kleine lettertjes zijn nu te lezen.
de genoemde dingen zjin de enige veranderingen die ik gezien hebt. dus het laden van de textures gaat nog steeds even traag. maar ik heb er geen probleemen mee. als je een vriend hebt die ook een xbox 360 heeft, vraag dan eens of je jouw game in zijn console mag probeeren. kijk of hij dezelfde probleemen heeft. zo ja, dan ligt het aan je game cd. zo niet, dan vermoed ik dat je xbox 360 niet snel genoeg is met het laden van de textures. je spreekt zelfs over dat je soms over water rijd, dus zelfs de weg texture is bij jou nog niet geladen. dit heb ik echt nog nooit gehad.
wel met een andere console: de dreamcast. bij het spel crazy taxi worden de textures ook tijdens het racen geladen. omdat mijn gdrom speler stuk was, verdween de stad stukje voor stukje. des te harder ik reed (door middel van the limmit cutter move) des te erger het probleem. op een gegeven moment zag ik dus alleen nog verkeer, mensen, en verplaatsbaar spul zoals crates en dergelijke. de weg, en de gebouwen waren weg. maar als ik remde, hield de cd het op een gegeven moment weer bij. ik heb toen een nieuwe dreamcast gehad, en het probleem is weg..... (werkt nu nog )
Laatst bewerkt: 11 apr 2006