PGR3 probleem!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door EgYoWns, 11 apr 2006.

1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik had 21-12-2005 het spel PGR3 gekocht. Ik zag al meteen een klein probleempjes, dacht ik kan er wel mee leven. ongeveer 2-02-06 had ik Microsoft gebeld dat bij de menu van PGR3 dat die helemaal omhoog en omlaag gaat. Ze zat onzin aan het vertellen, maar met die vrouw aan die telefoon schoot ik niks op. Dus 15-03-06 weer gebeld, (kwamen steeds meer problemen) die man zei aan de telefoon of ik nog garantie had (bij de winkel, 2 weken) ik zei nee, toen zei hij iets wat ik ook onzin vind, dat ik ze moest emailen. Misschien klopt het, als iemand daar iets meer van weet, daar zou ik dan veel aan hebben. Maar ik zag gisteren 10-04-06 in een kleine boekje, die bij het spel hoorde dat ik een garantie heb, van Microsoft van 3 maanden, maar die man en vrouw zeiden daar niets van aan de telefoon, en nu ben ik er te laat mee. Kan iemand mij helpen wat ik nog wel kan doen? De problemen bij het spel zijn dat de beelden beweegt, tijdens race zie ik strepen, ik zie geen ramen bij gebouwen, en dan verandert het alweer, sommige gebouwen zijn knalgroen en soms rijd ik over water.

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat omhoog en omloog ook, wat voor tv heb je? daar ligt het waarschijnlijk aan

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm provision merk. Gewoon een normale kleuren tv

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op hoeveel Hz staat de tv ingesteld en wat kan hij aan?

staat de stekker die je voor het beeld, achter in je xbox steekt in de goede stand, dus niet op het HD-signaal?

ik denk dat het aan een van die twee dingen ligt....

5. basovich

basovich Guest

hoeveel thropies moet je trouwens hebben om carreeer uit te spelen?

6. OMD-2

OMD-2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan aan de connector liggen. Al andere aanluitmanieren geprobeerd en op een andere tv?

eerst dat proberen.

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet op hd gezet, gewoon op tv, aan wat kan het dan liggen king-steven?

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    23

9. basovich

basovich Guest

ok dank

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv is 50 hz. Merk Provision normale kleuren tv, ik heb het op tv staan niet op HD. Dus waar zou het nou aan kunnen liggen. Daar staat wel achter me tv Warning: High Voltage

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    En alle stekkers zitten goed dus ik weet echt niet waar het aan kan liggen?

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je andere spellen en zo ja werken deze wel goed, als dit wel het geval is, licht het aan de disc, als je geen andere spellen hebt zou ik even ergens anders proberen of ie het daar doet (vriend/ vragen in winkel).
    Heb je wel meerdere spellen die het alle niet doen dan ligt het denk ik aan je tv... (of xbox 360, maar denk het niet). anders weet ik het ook niet, dan kan je nog kijken of het aan je tv ligt of niet door je xbox even op een andere tv te proberen en te kijken of daar hetzelfde probleem is of niet...

13. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    menu probleemen heb ik niet, maar tijdens de start animatie (als de camera rond de wagen draait) dan zie je dat de xbox 360 nog bezig is met het laden van de textures van gebouwen. met name ramen, of ander steen achtige graphics worden er best wel laat op gezet. wel is mijn xbox 360 klaar met het laden van de textures meestal voordat de race begint. tijdens de race heb ik dit probleempje niet.

het menu doet bij mij niet vreemd.

ik heb het spel met de volgende setups gespeeld:

1: gewone tv. kleur was niet zo vol en warm, en resolutie is veel lager. ook zijn sommige lettertjes die klein zijn niet te lezen.

2: via de optionele monitor kabel op een ilyama 19 inch monitor op resolutie 1024 x 768. prachtige volle kleuren, haast geen "jaggies" meer te zien. ook de kleine lettertjes zijn nu te lezen.

de genoemde dingen zjin de enige veranderingen die ik gezien hebt. dus het laden van de textures gaat nog steeds even traag. maar ik heb er geen probleemen mee. als je een vriend hebt die ook een xbox 360 heeft, vraag dan eens of je jouw game in zijn console mag probeeren. kijk of hij dezelfde probleemen heeft. zo ja, dan ligt het aan je game cd. zo niet, dan vermoed ik dat je xbox 360 niet snel genoeg is met het laden van de textures. je sprak zelfs ergens in een posting over dat je soms over water reed, dus zelfs de weg texture is bij jou nog niet geladen. dit heb ik echt nog nooit gehad.

wel met een andere console: de dreamcast. bij het spel crazy taxi worden de textures ook tijdens het racen geladen. omdat mijn gdrom speler stuk was, verdween de stad stukje voor stukje. des te harder ik reed (door middel van the limmit cutter move) des te erger het probleem. op een gegeven moment zag ik dus alleen nog verkeer, mensen, en verplaatsbaar spul zoals crates en dergelijke. de weg, en de gebouwen waren weg. maar als ik remde, hield de cd het op een gegeven moment weer bij. ik heb toen een nieuwe dreamcast gehad, en het probleem is weg..... (werkt nu nog :))

14. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    menu probleemen heb ik niet, maar tijdens de start animatie (als de camera rond de wagen draait) dan zie je dat de xbox 360 nog bezig is met het laden van de textures van gebouwen. met name ramen, of ander steen achtige graphics worden er best wel laat op gezet. wel is mijn xbox 360 klaar met het laden van de textures meestal voordat de race begint. tijdens de race heb ik dit probleempje niet.

het menu doet bij mij niet vreemd.

ik heb het spel met de volgende setups gespeeld:

1: gewone tv. kleur was niet zo vol en warm, en resolutie is veel lager. ook zijn sommige lettertjes die klein zijn niet te lezen.

2: via de optionele monitor kabel op een ilyama 19 inch monitor op resolutie 1024 x 768. prachtige volle kleuren, haast geen "jaggies" meer te zien. ook de kleine lettertjes zijn nu te lezen.

de genoemde dingen zjin de enige veranderingen die ik gezien hebt. dus het laden van de textures gaat nog steeds even traag. maar ik heb er geen probleemen mee. als je een vriend hebt die ook een xbox 360 heeft, vraag dan eens of je jouw game in zijn console mag probeeren. kijk of hij dezelfde probleemen heeft. zo ja, dan ligt het aan je game cd. zo niet, dan vermoed ik dat je xbox 360 niet snel genoeg is met het laden van de textures. je spreekt zelfs over dat je soms over water rijd, dus zelfs de weg texture is bij jou nog niet geladen. dit heb ik echt nog nooit gehad.

wel met een andere console: de dreamcast. bij het spel crazy taxi worden de textures ook tijdens het racen geladen. omdat mijn gdrom speler stuk was, verdween de stad stukje voor stukje. des te harder ik reed (door middel van the limmit cutter move) des te erger het probleem. op een gegeven moment zag ik dus alleen nog verkeer, mensen, en verplaatsbaar spul zoals crates en dergelijke. de weg, en de gebouwen waren weg. maar als ik remde, hield de cd het op een gegeven moment weer bij. ik heb toen een nieuwe dreamcast gehad, en het probleem is weg..... (werkt nu nog :))

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt aan zulk info heb ik iets aan :)

16. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan. laat je het even weten als je probleem is opgelost, en wat ze er aan hebben gedaan ? is handige info voor mensen die dit probleem eventueel ook hebben :-D

Deel Deze Pagina