phantasy star collection[GBA] help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kaneda, 17 jun 2004.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik begin gewoon ff met phantasy star...ziet er trouwens best leuk uit voor zo'n oud spel. Maarrr ik zit zwaar vast, of ik begrijp niet hoe ik dit spel moet spelen 1 van de 2. Ik zoek die Odin gast(echt het begin) en ze zeggen me dat ie in de grot van medusa is. Die ligt als het goed is in het zuiden. Nou in het zuidoosten vind ik een grot met een slot(kom ik dus niet in) en in het zuidwesten is een grot waar ik wel in kom, alleen zijn die groene snotjelly dingen al veel te sterk voor me. Toen ben ik buiten maar een beetje gaan levelen(wat echt lastig is omdat zelfs de slapste creatures nog zwaar sterk zijn, en ik 3/4 van de gevechten vlucht omdat ze te sterk voor me zijn). Na een half uur had ik eindelijk lvl2 bereikt...maar ik kan nog niet voobij die groene jellies komen. HELP MIJ!!!

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet in het hele begin gaan trainen waar je de 1e monsters tegenkomt iig, in kan me zo niet herrineren waar ik odin tegenkwam volgens mij diep in cave ergens....
    ik heb eerst tot lvl 5 ot 9 getraind of zo :p, ging redelijk snel volgens mij :D.

3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt veel trainen, ik heb odin nou gevonden. nu is kijken hoe ik aan een dungeon key ga komen. best leuk spelletje

Deel Deze Pagina