[PC] Phantom Infinium Labs

Discussie in 'Games' gestart door harry potter, 10 okt 2005.

1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag? Over de Phantom van Infinium Labs. Ik vraag mij af wat er nu van is
    Komt die nu nog of is dat ding RIP. Want ik had begrepen dat Infinium Labs in geld noot zat.
    Sindsdien heb ik niks meer van die Phantom gehoord wanneer word die getoond aan plubliek
    Wanneer komt die uit wat gaat die kosten helemaal niks. als iemand info over die Phantom
    heeft dat kan in deze thread.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee of er nog wat van komt.
    Nooit vertrouwen in dat ding gehad en die vertrouwen zal er bij mij ook nooit komen.
    Of ie nog komt weet ik niet, interesseerd me verder ook niet.
    Zal ongetwijfeld een stille dood tegemoet gaan, net als de Gizmondo.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Blijkbaar bestaat die toch echt maar nog steeds zie ik het apparaat opzich niet zitten.

4. edding3000

edding3000 Guest

yeah, nog steeds mensen die in de hoax geloven.

5. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Over de Gizmondo gesproken heb gelezen op Internet dat die best goed moet zijn. Die zou meer mogelijkheden hebben dan de psp waaronder gps. Maar de psp verkoopt veel beter en heeft ook weer dingen die de Gizmondo weer niet heeft waaronder UDM wat van sony zelf is.
    Als ik mocht kiezen tussen psp of Gizmondo wort het de psp. Maar ik zou ze beide nooit kopen om dat ik niks heb met handhels en ik 249 euro voor een handheld belachelijk vind

6. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    edding3000 ik denk dat het zeker geen hoax is die bestaat of heeft bestaan.
    maar als dat bedrijf geen geld meer heeft kan ik mij voorstelen dat die niet meer uitkomt.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, of je koopt een Ipod waar je nog minder mee kan. :D
    250 lijkt duur, maar als je kijkt wat je er mee kan vind ik het een zeer degelijke prijs.
    Gizmondo heeft (had) een slechte marketing waardoor het lang niet overal uitkwam.
    Ziet er niet naar uit dat Phantom ineens de markt op komt stormen.

8. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat die niet meer komt. En als die wel komt is die toch meteen RIP
    Die moet de strijd aan gaan met zoo wel microsoft sony en nintendo dat overleven ze
    100% zeker niet.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het spook! :)

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ding blijft ook een spook volgens mij }:]

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stond er niet een paar maanden geleden iets van in de PU? Dat ie op de E3 stond? Of dat er toch weer wat info over te zien was? Hij bestaat volgens mij wel nog gewoon, alleen weet ik niet in hoeverre daar nog wat mee gedaan wordt.
    Hoax? Hij bestaat/bestond echt hoor. Check www.phantom.net, alleen is die niet echt up-to-date.

Laatst bewerkt: 11 okt 2005

Deel Deze Pagina