Ik heb een DD 5.1 set (al een tijdje) maar volgens mij komt er alleen surround sound uit. Hoe krijg ik er Digital sound uit? Klik hier om hem te zien.
Wow, die is nog niet eens zo duur, als je erachter komt of het kan ga ik er misschien ook wel 1 halen
Neem aan dat je hem op je xbox hebt aangesloten!! Maar dan komt er helaas geen DD5.1 uit die speakers... maar hooguit Dolby prologic!!! Dat is zegmaar nep surround
Maar er staat toch Dolby Digital 5.1? Niet dat het geen mooi geluid is! Het is fantastisch geluid! Alleen niet geregeld. Rolorop, deze is zeker aan te raden, alleen geen DolbyDigital maar uit alle boxen komt hetzelfde geluid.
nee... die heeft net als de philips hierboven ook geen decoder!!! Als je dus DD wil moet je het op een computer aansluiten met een geluidskaart die DD ondersteund!! De Z-680 heeft wel een decoder! Daar komt wel DD5.1 uit als je hem aansluit op de Xbox
Daar zit er veel prijsverschil tussen: Z-640: 89,- Z-680: 364,-! Bron: http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=&DB=Pricewatch&Query=logitech z-