Ik heb een Philips 25pt825a dit is een 100Hz TV. Ik heb aan de achterkant 3 scart aansluitingen zitten. Ik heb nu de Advanced Scart kabel gekocht maar bij alle drie de scart aansluitingen staat nergenst bij of het een RGB aansluiting is. Dit staat ook niet in de handleiding. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen. Of weet iemand het welke bij philips rgb is.
ehm die doen dat toch allemaal wel EN anders pleur ze er toch gewoon in en test je het (verschil zie je wel)
Als het goed is doet maar een scartaansluiting RGB doorgeven, wel raar dat dat niet is aangegeven welke dat is. Tsjah, wat WouteR schreef dan, proberen.
Wat ik heb gehoord is dit: De eerste 2 SCART aansluitingen zijn netjes RGB, maar de derde schijnt weer niet RGB te zijn. Iemand anders met een Philips zei dat hij het beste beeld kreeg bij de eerste aansluiting, EXT1 dacht ik... Probeer het eens...
Denk echt niet dat twee scartaansluitingen RGB doorgeven. Ik heb ook vette nieuwe tv staan, 1 scart voor RGB, twee gewone.
maar bij mij was het zo dat met een RGB kabel (met mn DC) alleen maar deed op 1 scart aansluiting, dus dan hoef je alleen maar te kijken waar die wel beeld geeft en waar die neit beeld geeft..
Zelf heb ik een Philips 28PW9763. Scart 1 - RGB + Video. Scart 2 - RGB + Y/C + Video + Decoder. Scart 3 - Alleen Video. En dan nog een aantal aansluiting voorop het toestel.
Ik heb een 28PW8505 (alweer een paar jaartjes oude 100Hz breedbeeld). Deze heeft 2 scart aansluitingen, allebei ondersteunen ze rgb.