Nou photoshop blijft elke keer hangen bij Reading Text Globals Resources... Ik weet dat je dan de instellingen moet verwijderen dat helpt ook.. alleen het probleem komt nu steeds vaker terug.. En dan moet ik elke keer weer mn instellingen weer terug zetten enzo.. Ik heb onderhand elke week weer het probleem. En dan moet ik elke keer weer al mn instellingen naar mn hand zetten.. Echt heel vervelend... Weet iemand een blijvende oplossing want op google wordt alleen het niet herhalende probleempje behandeld..
misschien photoshop verwijderen en opnieuw installeren? heb je al de laatste versie anders kan je die proberen misschien werkt het dan wel?
ik heb alles geupdate.. en heb weinig zin om photoshop opnieuw te installeren.. is er geen andere oplossing?
Photoshop vraagt erg veel werk geheugen. Misschien heb je onlangs iets geinstalleerd wat op de achtergrond draait en veel werk geheugen vraagt. Of sluit gewoon zoveel mogelijk zoals internet explorer en je muziekprogramma enzovoorts, zodat je genoeg over houdt voor Photoshop.
photoshop vraagt veel ram (zie hierboven) en eist ook veel van je graka. Met een oud kaartje moet je het niet proberen. Check je taakbeheer (ctrl+alt+del) om te zien wat er veel ram in beslag neemt.