1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Photoshop voor newbies...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Badkiller, 16 nov 2003.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Houd wel in de gaten dat die tutorial niet voor newbies zal zijn en je dus vast en zeker een keer vast komt te zitten. De technieken zijn veel moeilijker als in de beginners-les die ik eerder postte... Hier zul je meer combinaties moeten gaan gebruiken met filters, effecten en soort-van-andere layers, alpha-layers. Dit is echt niet makelijk!
    Vandaag heb ik zowiezo geen tijd meer om de tutorial te maken, zal denk ik pas na 't weekend worden...
     
  2. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    maaknie uit... _O_ het is sowieso iets dat je het doet!
     
  3. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Tranen maken is tog niet meer voor newbies...ik kan wel aardig photoshoppen, maar tranen maken met een tutorial weet je zeker dat je het goed doet
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Op mijn opleiding werken we heel veel met Photoshop, en om mee te beginnen wordt bij ons het boek Photoshop in 24 uur van Sams Publishing aangeraden. Onder andere te koop bij Bol.com.

    Het kan ook goedkoper met een boek van Easy Computing, maar dat is een stuk minder uitgebreid, en ik weet ook niet hoe goed dat boek in elkaar zit. Maar het zal de basis wel behandelen denk ik. Ook te koop bij Bruna.
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Of ga natuurlijk langs je plaatselijke bibliotheek, er zijn boeken over photoshop (heb al eens gekeken, maar die hadden ze toen niet) :'-(.
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan photoshop in mn pc niet vindne, dat zou toch wel standaard moeten zijn bij XP?
    heeft iemand een goede downloadbare versie??
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    oei... dat is wel prijzig voor een boek zeg...
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    whahaha Photoshop standaard bij windows XP?? Dan zou de prijs van windows ineens met 500 euro omhoog gaan :D

    Nee, photoshop is een professioneel softwarepakket, de aanschaf daarvan bedraagt $ 649.00. Van photoshop is ook geen downloadbare versie te krijgen.

    Een alternatief is Photoshop Elements, met minder mogelijkheden maar toch nog een goed fotobewerkingsprogramma. Is voor ongeveer 100 euro te koop. Een tryout is hier te downloaden.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]

    Dit is mijn knop geworden (ben ook nog maar een newbie:eek: )

    Ik ga denk ik maar door met photoshop te leren gebruiken, want zo kan ik nog eens een mooie website maken8)

    Dioga bedankt voor je wijze les_O_ :cool:
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik wil van het bovenste plaatje naar het onderste plaatje kunnen, maar dit lukt niet|:-

    Uiteindelijk komt er een oog uit (zie de onderstaande tutorial), maar ik kom niet verder dan stap 6 :'-(

    Wie kan me verder helpen_O_

    Dit is de tutorial
     
  12. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    nou ik denk niet dat ik je kan helpen :cool:
    maarre
    psst, dioga, onbloc... uhm... kom nou weer s online:'-(

    :D
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 1 klein vraagje, ik werk al wel een aardig tijdje met fotoshop, alleen nu is er een rode ogen filter althans dat wordt altijd gezegd, maar waar de f*ck zit die, wat ik heb hem in ald ie tijd dat ik het gebruik nog niet gevonden, en ik vind er ook geen tutorials over, dus als iemand mij kan helpen zou ik dat zeer op prijs stellen...
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    («- noob) Hoeveel kost photoshop 7 of 8? Ik zit er ook aan te denken om het te kopen, maar het ligt ook een beetje aan de prijs weetje.. geen ongelimiteerd budget hiero ;)
     
  15. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht $649,00

    Hint: kijk even op kazaa
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kost heel erg duur idd
     
  17. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    lekkere stylfouten ;)

    on:
    idd erg duur :) ( niet heel erg :p haha )
    Photoshop CS ( photoshop 8 ) kost circa ±700-900$ hangt van de versie / plugins etc.. af :p
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je het voor jezelf gebruikt zijn de prijzen van software soms onbetaalbaar. Voor school werken we bijv. met 3d max, photoshop, macromedia etc. En aangezien ze daar allemaal oude versies hebben is het niet zo moeilijk te raden wat merendeels van de leerlingen heeft:D
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    :eek:
    Daar doe ik het idd niet legaal voor! Ik heb een kameraad van school, en hij is best goed in dat gefotoshop, en het leek me ook wel leuk, maar voor zo'n prijs! :eek:
    Als het nou €70,- was ok.. maar een f0kking €700,- !
    Nee, dan kom ik er wel op een andere manier aan..

    Bedankt iig :)
     
  20. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand de nederlandse vertaling voor layer>flatten image?
     

Deel Deze Pagina