1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PHP Blog Script voor Multiple Users

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tsux, 15 mrt 2007.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, ik ben op zoek naar een kant en klaar blog script. Ik moet het kunnen integreren op een website, dus iets van blogspot kan niet.

    Ik had er al wel een gevonden, namelijk www.bblog.com alleen dit bleek een blog voor 1 persoon.

    Ik zoek een blog waarbij users zich aan kunnen melden, een username/password mee krijgen en dus hun eigen blog pagina kunnen creeeren.

    Weet iemand dit toevallig?

    Heb er al teveel voorbij zien komen, maar niet wat ik zoek.

    Ik dacht, ik probeer het hier gewoon even!

    Alvast bedankt.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn site draait op joomla. Dus misschien is dat iets voor je :), maar het kan wel betekenen dat je je oude site opnieuw moet bouwen
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat jullie het over Joomla hebben, de site (die ik in m'n handen geduwt heb gekregen) werkt ook op Joomla, alleen daar zit dus geen Blog in geintegreerd.

    Ik heb wel een module bij Joomla Extensions gevonden dat heet Mamblog, alleen die site van Mamblog werkt niet en het is dus ook niet downloadbaar...

    Maar ook daar betwijfel ik of het mogelijk is om meerdere users hun eigen blog-site te geven...
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Blog is eigenlijk nieuws post .... je kan deze categoriƫn geven ... en dan kunnen mensen ook gewoon bloggen ... Tevens zijn er voldoende plugins te vinden :)

    als je joomla blijft gebruiken dan werkt je phpblog script ook niet, want joomla zit iets anders in elkaar
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Mooi is dat...

    Ik heb zo'n hekel aan CMS-en...

    Ik bouw het liever helemaal zelf...

    Maar goed, bedankt Fardo, ik ga even kijken wat werkt.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom vraag je om een CMS-pakket als je er een hekel aan hebt? Als je het kunt, moet je het gewoon zelf maken. Ik heb zelf ook een eigen CMS geschreven met blog op mijn website, en dat werkt voor mij perfect. Met de juiste kennis van serverside scripting en databases is een blogsysteem bouwen helemaal niet zo moeilijk.
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet om een CMS gevraagd, die website draait alang, alleen ik ben gevraagd voor onderhoud en dan willen ze meteen 30 extra features erbij die niet in het CMS pakket zitten en dat is gewoon irritant, maar ja...

    Maakt niet uit verder, ik verzin wel wat.
     

Deel Deze Pagina