1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pics grotere hd ~zonder~ mod

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paul, 25 okt 2002.

  1. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier komen de foto`s van mijn xbox hard disk replacement zonder mod. Hoe ik dat heb gedaan, kun je hier lezen: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9368
    GEEN GEPRAAT OVER MOD CHIPPEN IN DIT TOPIC SVP.

    Wout, sommige reply`s van jou vind ik niet xbox world eigenaar worthy, sorry dat ik het moet zeggen. Je antwoorden zijn slecht onderbouwd, en eigenlijk zeg je altijd hetzelfde. Ik gaat geen discussie met je aan zoals iedereen doet, maar ik wou het even zeggen dat ik het niet eens ben met de manier waarop je met mensen omgaat en bepaalde soort topics. Wat slim zou zijn, is gewoon de laatste 2 reply`s weghalen van mijn topic, dan corrigeer ik een paar berichten, haal ik het woordje "mod" eruit, en "evox", en ken dat topic weer verder. Maar dat gebeurd toch niet, dat weet ik ook wel.

    Ow bij de weg, ik neem aan dat jij en misschien andere geen idee hebben wat mame misschien inhoud, ik zal morgen wel even een paar filmpjes maken van lage kwaliteit, zodat het voor iedereen te zien is. Ik weet wat de spellen zijn van de xbox, ik weet wat voor spellen er zijn voor mame. En ok, alle emulatoren van oude consoles, ok. Das verleden tijd. Maar Mame, de arcade kast spellen, die juist gebaseerd zijn om hun imens grote gameplay, (spelen als pong) waar je piekies in kan blijven donderen (euro`s that is) zijn gewoon legandarisch, en deze kunnen allemaal afgespeeld worden.

    [​IMG]

    Dat is de rede waarom ik aan consoles "sjoemel", dit met 4 vrienden tegelijk spelen op mijn eigen

    [​IMG]

    dat is toch echt gaaf hoor. En dan nog de keuze hebben tussen alle spellen ooit gemaakt op de kast, das alleen maar extra.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  2. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf gemaakt? of nog bezig?
     
  3. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, neej. Was het maar zo`n feest. Dit is een originele kast. Ik wil zo`n kast gaan namaken. Dat lijkt me echt een droom.
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: mooi ding. toch voorspel ik een slot
     
  5. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Mits er niet over illegale dingen hier gepraat word is er niets aan de hand hoop ik :p
     
  6. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    ik eigenlijk ook, ik wens je suc6
     
  7. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is wel weer grappig om te zien hoe de games van vroeger er uitzien....

    de diepte die ze willen suggeren is eigenlijk helemaal fout....(scheve projectie):D

    btw, je kan genoeg geld verdienen om die kast te kopen, als je jou manier doorgeeft aan xbox linux project....

    zie tweakers voor meer info....

    Zoals ik had begrepen heb jij de xbox dus op een legale manier veranderd.....
     
  8. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    nog niks aan de hand:) maar ik denk dat je verkeerd hebt gelinked naar je verhaal?
     
  9. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik kunnen doen Eastmaster. Je wilt alleen niet weten wat daar allemaal voor nodig is. De pionieren van de xbox wereld weten ook echt wel dat het mogelijk is om emu`s te draaien zonder mod. Het probleem linux ligt wel "iets" :9 hoger dan een simpel emutje (die er toch ook al waren voor de pc). Ik ga het niet uitleggen, ivm de grotere lettertjes hierboven aan dit topic, maar het is ontzettend, met nadruk om optzettend, veel werk

    EDIT:
    klopt, thanks

    Edit: No Problem :) -Alpha.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ok iedereen, hou jezelf in
     
  11. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan het nut van al je threads? Opschepperij zonder bewijs?
     
  12. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    maar krijg jij een grotere hd in je xbox zonder te modden? in de bios staat toch dat je max 8GB kunt gebruiken en meer niet of ligt dat aan mij? en hoe kan je dan je mame games er opzetten (nee ik wil dit) dit kan toch alleen met modchip?


    nee ik wil geen mame spellen... maar ben alleen nieuwsgierig geworden.
     
  13. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen laten zien dat het mogelijk is. En ok, ik ben mischien wel een beetje trots, waarschijnlijk ben ik de 2e in nederland (vriend van mij heeft het ook) als je dat opscheppen noemt, I`m fine with that. Had je dat vorige topic gelezen, had je gezien dat er morgen pics komen.

    Edit:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9368
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  14. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je misschien met wat meer content kunnen reageren? Minder mensen irriteren o.a.
     
  15. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het gelezen,vind het maar een vaag verhaal, nog een opmerking tussen door... hoe wil je dat met de controllers gaan doen dan? vier controllers er onder aan vastbinden? ik laats wel een gaaf mame nog wat pc kast ding gezien, dus dat alles zonder xbox maar met een pc :D
     
  16. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik gaan toen dmv 2 x deze cuties, handmade for xbox.

    [​IMG]

    het voordeel van mame op de xbox tov de pc is dat je geen laadtijden meer hebt met booten. Alles is binnen 5 seconde speelbaar, inclusief het aanzetten van de xbox. Met de pc ligt het niet zo simpel.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  17. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wens je nog meer suc6 :D ik wil wel foto's gaan zien hoor als hij klaar is... maar ja zelf heb er niet zoveel vertrouwen in, sorry paul.
     
  18. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maak je die controllers niet zelf, mbv de iPac van Ultimarc
    De Xbox gameports zijn tenslotte USB compatibel.

    Die 2 X-Arcade controllers krijg je nooit in een kast geplaatst zonder ze af te breken, en dat zou pas zonde zijn.
     
  19. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je dat op een subtiele manier zegt afd, de meeste beginnen gelijk te vloeken.

    Voor de rest heeft de pc nog een voordeel, die heeft meer geheugen. Spellen als Metal Slug 3, daar heb je toch echt meer dan 64 mb geheugen voor nodig. Vandaar dat ik ik nog 64 mb extra in mijn xbox gaat solderen (wat overigens dan nog steeds niet in 1 keer werkt hoor). Dat wordt weer heerlijk pioneren.

    hier te zien: LET OP, DIT IS GEEN ****, maar een simpele volkomen met de richtlijnen van xboxworld eens achtige geheugen uitbreiding"

    [​IMG]

    Das het voordeel, die oude 64 mb van mijn kapotte xbox kunnen mooi in de nieuwe zeg maar.

    de pc heeft dat probeem dus niet :)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  20. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    nu krijg ik steeds minder vertrouwen in... (ik geef mijn mening wel een andere keer te veel typen :D)
     

Deel Deze Pagina