1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pics grotere hd ~zonder~ mod

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paul, 25 okt 2002.

  1. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaah d8 je dan nog niemand hier in nederland een emulator werkende had ? haha man je praat nu echt uit je nek jonge.
    Ik kan je het bewijzen. mail me maar.
     
  2. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    lieve, lieve , lieve schat, zonder moddchip. men!!!...
     
  3. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent echt niet bijzonder hoor. flashen kan iedereen.
     
  4. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van jouw is niet relevant omdat het niet klopt. :r
     
  5. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou mn laatste antwoord niet met de topic te maken hebben ?.. effe denken ... ? of heb je gewoon geen andwoordt.
     
  7. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Mopje, lief mopje. Lees mijn eerste pagina, ik noem geen flash. Maaruhh je kan je best doen dit topic te verzieken, maar alles na de derde pagina wordt toch gewist straks :)
     
  8. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Herstel alles na de 2e pagina :9
     
  9. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    vertel dan maar wat je gedaan hebt...
     
  10. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    het 2e zinnetje van dit topic. En komop man! Jij opent de vuurlinie terwijl je geneens dit topic gelezen hebt? Het spijt me zeer, maar dit is echt een beetje ...... jammer, das het goede woord. Ik gaat ff ZZzzZ later
     
  11. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik gelezen JA. Zet er maar een slotje op jongens want hij lult erg hard uit zijn nek.
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    nog effies en dan gaat idd deze topic dicht.....niet vanwege de discussie over het aangesneden onderwerp....maar vanwege een uit de hand lopend welles nietes verhaal.
    oogjes toe en snaveltjes dicht..........en wie zei dat ook alweer???
     
  13. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een mailtje gestuurd naar Alphazel, die wist hopelijk alles na de 2e pagina. Thanks for the warning :p
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  14. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat je niet de HDlock/Unlock bedoelt, want dan kan je wel een grotere HD steken, maar kan je nog steeds maar 8 GB van je HD gebruiken.
     
  15. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    nope :) dat kan wel hihi :)
     
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds te wachten op de verlossende antwoorden van paul hoe hij dit allemaal gerealiseerd heeft. W'rom er zo lang zo misterieus over gedaan moet worden is me niet duidelijk, of je verteld of je verteld het niet.
     
  17. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    2e regel van dit topic :9
     
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat verhaal nog niet compleet? Heb het misschien te vluchtig gelezen maar nog niet gezien hoe je ook de extra ruimte van je nieuwe hd kunt gebruiken. Ik heb ook nog niet gelezen hoe je de verschillende emulatoren boot, doe je dan vanaf hd ook. Zo ja hoe start je die dan op? Aangepast dashboard? Meeste emulatoren zijn toch gemaakt met de xdk van MS, dan maakt ze dan toch illegaal, mag dat wel op dit forum?
     
  19. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, een hoop vragen. Klinkt lullig, maar ik wil het niet daar over hebben in dit topic. Het wordt al in de gaten gehouden, dus liever niet over dit onderwerp ivm 3d keer een slotje. Hopelijk delete Alphazel alles vanaf de 2e pagina, dan is het weer een mooi topic.... Nu staat er bagger in
     
  20. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je het niet wilt vertellen, moet je ook niet reageren op vragen van mensen die betrekkingen daarop hebben!!!

    Reageer dan gewoon niet op de vragen; heb je het geflasht, HD lock/unlock, etc...... Dan laat je pas echt zien, dat het jou niet boeid om hier stoer uit te hangen met jou "trukje"!!!!

    En zeg dan ook niet steeds dat je een xbox hebt verkloot, want dat heeft ook nix met retro gamen te maken, dat was toch het onderwerp wat jij zo graag aan wilt houden!!!

    Als je dat allemaal vanaf het begin al niet gedaan had, krijg je ook niet van die niettes/welles discussies=(
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002

Deel Deze Pagina