1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pics grotere hd ~zonder~ mod

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paul, 25 okt 2002.

  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag weten hoe je alles "legaal" gedaan hebt maar daar moet dan maar mijn vraagtekens bij zetten als je dat niet kunt vertellen.
     
  2. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zet er maar ?? bij :) Snel klaar toch? :)
     
  3. xbcommand

    xbcommand Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ter afsluiting van deze topic:

    - Het is NIET mogelijk om de f-schijf te benutten zonder een andere bios. Zonder nieuwe bios zal je dus NOOIT meer dan 8 gb (of 10 gb) kunnen gebruiken...
    - Paul, je liegt gewoon als je zegt dat ie niet geflashed is... Je bent wel de hele tijd aan het zeggen 'zonder modchip', maar dat sluit niet uit dat je hem niet 'per ongeluk' geflashed hebt...

    En by the way, als mame-x je nieuwste emu is dan heb ik toch medelijden met je...

    case closed, er is geen bewijs, er zullen mensen blijven denken dat dit kan, maar dat is NIET zo. Er is niemand die zonder ooit enige mod te hebben hoeven gebruikt, een nieuwe HD ten volle kan benutten.

    het boeit me overigens niet of deze post wordt verwijderd... hiermee zou wel de enige juiste conclusie verdwijnen...
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Met jou ben ik zeker klaar jah ga maar weer fijn ergens anders aandacht vragen.
     
  5. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch is het mogelijk :+ ;)
     
  6. xbcommand

    xbcommand Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij desondanks toch nog altijd tijd wil verdoen aan deze nonsense dan moet je dat zelf weten... ik ben pleite hier
     
  7. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( me to, hopelijk wordt deze onzin snel gedelete :9
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is je inderdaad mogelijk om jezelf binnen 2 dagen volslagen belachelijk te maken, gefeliciteerd.
     
  9. Paul

    Paul Mame-X

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik niet uitgebreid ga uitleggen hoe het gedaan is (wat meteen resulteerd in een sluiting) .. wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Vanmiddag hoop ik om plaatjes te schieten!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lang je niets zegt wat illegaal is kun je plaatsen wat je wilt. Zet het anders op je site, post het me, zet ik het op mijn site, zet het op een ander forum, whatever.
     
  11. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna juist, 't zijn er 4 en het zijn geen modules.
     
  12. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan heb ik een voorstel. Jij stuurt mij een e-mail met informatie over hoe je het gedaan hebt. Als het echt blijkt te zijn dan zeg ik het hier op het forum dat het echt is. Zoniet dan zeg ik dat het allemaal onzin was.

    En dan nu niet zeggen dat je het niett wilt blablablabala. Want dan verberg je de waarheid alleen maar.

    Jij probeert je overal steeds onderuit te lullen dus stuur maar een e-mail en ook maar 1 naar xbcommand
     
  13. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja dan nog iets. Er staat een grote beloning op degene die als eerst programmas kan draaien zonder modchip flash en blablalaa.

    Je kan er geloof ik 200.000,00 $ voor vangen.

    Staat ergen op die xboxlinux site.
     
  14. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0

    Project B: Run unsigned code on an Xbox without any hardware modification
    Development of a CD-ROM (image) that makes an unmodified Xbox run any unsigned code from the CD, and can make the Xbox start bootloader code as described in Task 4 (with the Xbox kernel intact) or as in Task 1 (with the Xbox kernel not being used any more).

    Award for the whole task: US$ 100,000


    PS. Paul mag me ook een PM sturen, hij hoeft enkel te zeggen welke programma's hij ervoor heeft gebruikt, de rest kan ik zelf wel achterhalen.
     
  15. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik op de eerste pagina van dit topic al gemeld!!!}:]
     
  16. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

    ohw ik dacht dat het bedrag veel hoger was :eek: . Maar ja sorry dan. maar idd hij hoeft alleen maar een pm,mailtje te sturen en we kunnen alles wel even opzoeken.
     
  17. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    die gast is zeker nu weg HAHAHAA.....

    (edit):::: Hij zegt toch dat ie zn xbox je kan opstarten zonder harware modification.... Dus dan voldoet hij eigenlijk aan die eisen...... Dus laat maar zien jonge!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  18. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah eeh ik wou nog even zeggen dat iik van mn xbox pentium 4 pc heb gemaakt met 128 mb ddr video kaart.

    Hoe ik het gedaan heb zeg ik liever niet want misschien is het wel illegaal. en helaas werkt mn e-mail ook niet meer :+
     
  19. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    hij verveeld zig gewoon en heeft zig ff aan gemeld en wou wat aandacht heeft een verhaaltje uit zijn duim gezogen en wat hulp van internet (want zo ver ik de gene begrijp die het niet gelofen is het niet mogelijk) en hij heeft die aan dacht gekreegen want er zijn nu al 7 pagina's over deze onzin(het is toch onzin) ik zal gelijk maar zeggen dat ik er ook geen verstand van heb
     
  20. Perkele!

    Perkele! Retro

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg, heel erg......
     

Deel Deze Pagina