Hé mensen ik zocht al naar wat threads maar kwam er niet echt goed uit.. Ik heb dus een Pinnacle PCTV 110i en ik kan tv kijken enzo maar hoe kan ik nou op me xbox spelen, ja ik weet het ben een noob enzo maar.. please tell me how alvast bedankt _0/
Ik weet het, ik heb hem al aangesloten maar ik bedoel bij de software ik zie TV, Muziek , Film etc.. maar waar kan ik dan mijn XBox scherm zien
dan heb ik ff een offtopic vraagje, ziet het er ook mooi uit? geen rare lijnen, kleuren oid? goede fps? geen lag?
Het is heel belangrijk om een tv-kaart te hebben met een eigen Mpeg-2 chip. De kaart kan dan zelf alle berekeningen uitvoeren en zal de CPU van de pc minder belasten. Had eerst de zelfde kaart als aapaapaap in huis , maar merkte al gauw wanneer de CPU teveel belast werd de beeldkwaliteit ook veel minder werd (rare kleuren , beeld viel weg ). Ben toen overgestapt op de Club-3D ZAP-TV1100 deze kaart heeft een eigen mpeg2 chip. Kan de processor zoveel belasten als ik wil , maar het beeld blijft haarscherp en heel stabiel.
ik heb hier thuis nog de pinnacle 100-e liggen maar schijn er geen beeld mee te krijgen, iemand help? (zit in mn composiet (gele kabeltje) maar geeft geen beeld)