Pirates Of the caribbean Bug thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Summoner, 24 sep 2003.

1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze thread aangemaakt om mensen te "beschermen"die het spel net hebben of gaan kopen.

In deze thread komen bugs in die mensen ondervonden hebben,gelezen hebben in een (pre)review enz

begrijp me niet verkeerd...ik zeg niet dat je het spel niet moet kopen,maar pas wel op!

mijn bevindingen!

Bug nummer 1.

Ik had me save game opgeslagen net nadat ik de Inca tempel was ingegaan.

ik raad je dit af!

want resultaat: Save game bestaat niet mer volgens spel ( staat wel op hard disc van XBOX)

Bug Nummer 2.

Sla je spel niet op,als je het spel NET gespeeld heb en oxbay voor het eerst binnen gaat.

ik raad je dit af.

Want Resultaat: Spel ziet weer niet de save game ( en staat ook nog steeds op xbox HD )

Bug Nummer 3.

Als je een battle doet met een schip kijk eerst of er wel mensen rondlopen op het schip ( of kij met de dure verrekijker )
    zo niet..ENTER HET SCHIP NIET!!!!

Want Resultaat: er zijn geen mensen waar je mee moet vechten,dus je kan je xbox uitzetten en verder gaan met je laatste save point

Onthoud Deze Bugs zijn bij mij gaan werken op dat moment maar dat hoeft niet bij jou te gebeuren!!!

Als iemand nog meer bugs weet...zet ze dan in deze thread!

2. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    PotC is Sea Dogs 2. Ze hebben hem snel ff omgedoopt in deze naam en snel afgemaakt, vandaar bugs, om zo op tijd met de film uit te zijn.

Deel Deze Pagina