wie heeft het spel Pirates: The Legend of Black Kat.. en zo ja.. is het een beetje leuk/de moeite waard... waar gaat het over? etc etc.. Dan
Het enigste wat ik van dit spel gehoord heb, is dat het spel DTS zou ondersteunen... Lijkt me wel extreem cool als dat idd het geval is, want de spellen die ik tot nu toe heb zijn volgens mij gewoon dolby surround
Beetje jammer dat ie op de PS2 is verschenen Moet je trouwens voor de grap eens ff naar de verschillen kijken tussen de graphics van de X-Box versie en die van de PS2. Het water is denk ik nog wel het duidelijkst in de kwaliteiten van het zwarte monster
yep! en texture resolutie en polycount in karakters... maar het spel is gemaakt voor ps2, dus kan veel mooier als het helemaal gemaakt was voor Xbox...
maar niemand heeft 'm dus al? ik dacht dat van alles games die er in europa uitkwamen toch minstens 1 xboxworld bezoeker er eentje van zou moeten hebben... nyway.. ik wacht wel tot ik er wat meer over hoor.. hij 'lijkt' me wel aardig.. maar tja.. ik vind de xbox games iets te duur om te kopen omdat ze 'aardig lijken'..
lijkt me ook wel cool spel !!!! kennen jullie monkey island !! was ook over piraten , vondt ik ook bangelijk!!! mja , wil ook wel wa meer weten over da spel!
Dat was altijd het leukste, vooral de reacties als jij de beste erin was en ze het niet eerlijk vonden dat jij deze insults ging gebruiken!!