Iedereen weet natuurlijk dat de pistolen voor de xbox in nederland illegaal zijn. Er worden ook geen andere kleuren pistolen gemaakt voor de Xbox, wel voor de pc. Dus ik dacht laatste als je nou zo'n kabeltje koopt waarmee je GC, PS2 en PC controllers kunt gebruiken op je Xbox. Kun je dan misschien een PS2 pistool gebruiken?! Weet iemand of dit werkt? Alvast bedankt. René
D'r zijn al zoveel threats over geweest, gebruik de zoekfunctie. Nu moet men pistolen laten overvliegen uit Japan, of importeren uit België ofzo. Met kans op een strafblad. Dus misschoen zou dit werken. Volgende keer de zoekfunctie gebruiken aub, dat was een loze reply. Iemand nog een nuttig antwoord?
alleen de beretta replica is illegaal in Nederland hoor, de overige guns mogen gewoon verkocht worden in Nederland hoor.
Alles wat op een echte vuurwapen lijkt is volgens de nederlands wet verboden. Dat geldt niet alleen voor de Xbox maar ook voor de PS2 en Gamecube. Daarom hebben ze altijd van de mooie kleuren of je zit meteen als het geen echte vuurwapen is. Voor de Xbox komt er deze maand wel een gun uit , deze wordt op de markt gebracht door Blaze. Kijk hier maar eens Psxshop
biscuitje, je bent maar een domme stumpert, hoe mot ik nou weten dat daar al miljoenen threads over zijn....ik zit nmlk niet de hele dag hier op internet vandaar heh....
nee maar dan kan je nog wel gewoon zoeken OF ze er zijn. en zo niet dan pas start je een nieuwe thread. snappie???
er is een controller converter voor een ps2 controller naar xbox, in theorie zou dit ook kunnen werken voor de xbox maar wie weet geeft een ps2 gun een heel ander signaal naar de xbox ipv wat de game verwacht en dan heb je dus alsnog er niks er aan. btw ik heb de blaze scorpion3 gepreorderd en zit echt te wachten op 15de (H)
als ik zo`n gun haal haal ik wel de baretta , ff bestellen via een duitse site ofzo (van die gassies hier op xbw is het ook al gelukt)
Rij gewoon naar belgie en koop het daar daar kun je namelijk alles halen wat je wilt, ook geen problemen met converters etc
ik heb geen auto (ben 13 jaar) en ouders gaan er heus niet heen , ik ken er niemand en ik woon er niet echt dichtbij