plaatje of "avatar" lukt niet

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fruxxxano, 7 sep 2003.

1. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lukt niet om zo'n plaatje erbij te doen, geneen plaatje werkt, ik heb al best wel veel gif plaatjes geprobeerd, ook hele kleine maar het werkt gewoon niet :'-( :'-( :mad: :'-( :mad:

kan iemand mij A.U.B. helpen

2. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de plaatjes zijn te groot... zie onderstaand uit de faq

Een plaatje bij mijn naam, hoe doe ik dat? (Avatars / Usericons)

Een dergelijk plaatje heet een Avatar. En is in te stellen in je profiel, hier om precies te zijn. Avatars mogen maar 80x80 pixels en 10kb groot zijn. Avatars die in strijd zijn met ons modereer-beleid worden onmiddelijk verwijderd.

XBW Etiquette: Het is niet netjes om Avatars van andere personen te jatten. Je kan ze namelijk ook zelf maken in simpele foto-editing software.

4. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
  5. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een klein plaatje probeer dan staat er dit: The uploaded file is not a valid GIF or JPG file. Please ensure that it is and try again.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    mail je plaatje anders maar naar mij, dan zet ik hem wel goed voor.... rutty89@hotmail.com

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Klik hier voor de uitleg van het invoegen van een avatar.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, er zijn idd problemen met het uploaden van een avatar vanaf een andere website.

Dit is wat je moet doen:

Sla het bestand dat je als avatar wil gebruiken op op je harde schijf. Zorg er dus wel voor dat ie maximaal 10kb is en maximaal 80x80 pixels groot. Vervolgens ga je in je profiel naar Change avatar, en daar zie je als het goed is staan: You can upload an avatar from your computer. Klik daar op browse.. en je kunt het bestand selecteren.

Die methode werkt geheid!

Deel Deze Pagina