Plaatjes, linkknoppen en nog meer doet het niet.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Benneke, 11 nov 2004.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet of iedereen dit heeft. Maar bij mij doet de helft van de site van xbw het niet. Overal waar een knop zou moeten staan, staat bij mij gewoon tekst met een wit vakje met rood kruis.
    Zelfs de smileys die aan de zijkant van het venster staan als je een bericht.
    Eigenlijk overal waar normaal een iets hoort te staan van opmaak doet het niet. Alleen de tekst en achtergrond.

Kan iemand me verklaren waar dit door komt?

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand anders maakte hier in een andere thread ook al melding van. Er zijn wat wijzigingen doorgevoerd op de server die hier mogelijk de oorzaak van zijn. Jorrit, onze scripter zal er naar kijken. Sorry voor het ongemak.

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon een plug in die je moet downloaden. Ik had dat ook gebruik jij misschien ook Firefox als explorer?

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Wil je de volgende stappen ondernemen:

indien je Internet Explorer gebruikt:
    Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> "Gebruiksvriendelijke HTTP foutberichten weergeven" -> vinkje weghalen

Dan:

klik met de rechter muisknop op een plaatje dat het niet doet
    kies eigenschappen
    selecteer de url van het plaatje (iets als http://images.forum.xboxworld.nl:8000/groen/edit.gif)
    Vul dit in je browser in
    post hier de foutmelding.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nog steeds dezelfde problemen. Ook na dat alles gedaan te hebben. Als ik morgen thuis kom kan ik zien of ik \er nog steeds last van heb. Misschien dat het aan mijn laptop ligt (al snap ik dan niet waarom hij het eerst wel gewoon deed).

6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor foutmelding krijg je dan??

7. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb het zelfde probleem. Thuis werkt alles prima, maar hier op het werk is het gewoon slecht. (is de laatste dagen zo). Ik heb ook firefox geinstalleerd en ook dat gaat niet goed. Het duurt ook ERG lang voordat alles is opgebouwd. Voorheen (vorige week) was alles nog prima.

Hebben jullie de poorten aangepast? Ik zie nu dat de plaatjes via poort 8000 binnenkomen. Die poort zal hier op mijn werk zeer waarschijnlijk dicht staan. De lange laadtijden hebben te maken met de plaatjes.

ksnap er nix van, ook de snelheid is veel slechter.

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat je nog zou kunnen proberen is je geschiedenis en je map met tijdelijke internet-files te verwijderen (via extra -> internet-opties in Internet Explorer), en daarna de pagina te herladen met shift-F5. Kan zijn dat ie de pagina nog uit de cache probeert te halen. Het lijkt me sterk, maar je kunt het proberen ;)

9. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Alles leeggemaakt:

- locale cache leeggemaakt.
    - IE cache leeggemaakt.
    - Proxy server leeggemaakt.
    - IE en firefox geven nog steeds dezelfde problemen.

Helaas nog geen verbetering. Vreemd probleem

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gister en eergister hetzelgde op mijn werk. Ik dacht dat ze daar onderhoud aan het plegen waren, blijkbaar was xbw het probleem.

Het is inderdaad die imagae die maar lade en lade. Zal maandag even de foutmelding noteren en hier posten, kan (gelukkig :)) niet eerder.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb met Firefox 1.0 nergens last van

12. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Heeft nix met firefox te maken. Heb ik hetzelfde probleem mee. Er is iets aangepast op xbw waardoor op via sommige verbinding bijzonder traag is

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    plaatjes doen t bij mij meestal wel, maar alles is gewoon ontzettend traag of doet het helemaal niet.
    gevolg: veel dubbelposts en gekloot omdatk niet zeker weet of ik nu gepost heb of niet. heb het btw alleen hier thuis met @home, heb verder alles staan zoals jorrit dat wil.

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het dus ook en er is niks veranderd na de stappen te hebben genomen die eerder beschreven stonden, best irritant dit.

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    We zijn ervan op de hoogte, er is inderdaad wat aangepast wat betreft de plaatjes op de server. Doordat wij allemaal op de expo waren kon er niet naar dit probleem gekeken worden, maar Jorrit doet zijn best om het zo snel mogelijk weer te fixen.

Onze excuses voor het ongemak.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Even voor de duidelijkheid een screenshot van het probleem:

Dit zie ik als ik xbw probeer te bekijken op elke willekeurige pc op school. De proxy houdt kennelijk poort 8000 tegen. Die proxy kan ik echter niet uitzetten. Ik denk dat dat geldt voor meerdere openbare pc's.

Moet wel iets aan gedaan worden lijkt me.....

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb precies hetzelfde probleem als ik op school zit, ik kan bijna niks bekijken overal staan kruisjes op Xbw :confused:

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Bij mij is het inmiddels weer normaal.

Het was inderdaad zoals op de screenshot die Darkwing liet zien.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik heb dat ook de laatste 2 dagen op mijn werk. Thuis is alles normaal op de site. Hoop dat het snel opgelost is......

20. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9

Deel Deze Pagina