plaatsing xbox ivm oververhitten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door erik08, 25 dec 2006.

1. erik08

erik08 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, sinds gister heb ik een xbox360!:)

Deze heb ik in de kast gezet op de plek van mijn oude xbox1.

Maar nou merkte ik dat de xbox360 een stuk warmer wordt dan de xbox1...ik ben bang dat de 360 oververhit kan raken.
    Zijn hier meer die de 360 in een kast hebben weggewerkt?

Verder vind ik het jammer dat er een lampje op de tranformator zit, deze zal de komende vijf jaar continu branden...zonde voor de stroom.

Mvg Erik

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox360 werdt een stuk warmer dan de oude Xbox.

Bij staat de de Xbox360 ook in een meubel en heb van oververhitting nog geenlast gehad.

Persoonlijk vind ik het jammer dat er geen aan/uit schakelaar op de Voeding zit.
    Eventjes de stekker uit het stopcontact trekken gaat niet omdat de verdeeldoos achter het audio/tv meubel ligt.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dat lampje verbruikt echt amper stroom. Ik had mijn 360 ook eerst op de plek van mijn xbox staan maar die werd wel veels te heet dus nu staat hij naast mijn kast verticaal wat ik best jammer vind omdat het totaal niet praktisch is....

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daarmee heb ik geen problemen want mijn LCD kan namelijk ook niet helemaal uit.

Tijdens het kijken naar een DVD heb ik liever dat het ledje helemaal uit kon.
    Omdat ik een open audio/tv meubel hebt schijnt het ledje naar voren de kamer in of naar achter tegen de witte muur.

De verlichting van mijn versterker en dvd-speler kan ik dimmen , alleen gaat dat met het ledje in de voeding niet.

Zolang ik geen andere audio/tv meubel heb , zal ik daar mee moeten leven.

Deel Deze Pagina