[PC] PlanetSide

Discussie in 'Games' gestart door MoJoo, 14 jun 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand Dit spel >???

Speelt iemand het zelf ???

Mij lijkt het super wreed met 3000 mensen in 1 game zittu :confused: ???? maar het schijnt dat je ook nog per maand moet betalu dus daarom doe ik het nie :'-(

2. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Review

En je moet idd maandelijks betalen (rond de 10€) daarom wacht ik nog effe tot er wat meer volk opzit en de meeste bugs eruit zijn en dan zien we wel :)

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Kolere wat ziek, om per maand 10 euro te vragen.

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    idd. daarom vind ik het zo jammer :'-(

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij lijkt een MMOFPS niet echt geweldig, lag zal het hele zaakje verzieken, toch :eek:?

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou kheb nog niks gehoord over lag.

Maar wat ik dus wel hoorde is dat je dus met zen alle de basis verovert en dat over 20 minuten die basis gewoon weer terug verovert kan zijn.

oftewel het is gewoon een eindeloos potje UT 2k3

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    zwaar klote dus als je er abbonements geld voor moet betalen...

8. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    het is nu misschien wel 2005 i.p.v 2003, maar misschien willen mensen het spel nog ff proberen :) .

http://forum.powerweb.nl/messages/130938/137892.html?1105605515

In dit forum staat een post van "nuts" die wat uitleg en een paar links geeft om het te kunnen spelen. Tis een 7 daagse trial, daarna moet je het spel kopen :)
    Ik blijf het toch een gaaf spel vinden ondanks dat ik er helemaal nix van kan :D

(je hoeft trouwens ook geen creditcard gegevens in te vullen )

Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de systeemeisen?
    En moet je nog steeds veel betalen per maand?

10. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    systeemeisen weet ik niet precies, maar volgens mij moet je wel een 1ghz of hoger hebben. En je moet ook nog steeds betalen. Hoeveel weet ik niet, het zal wel rond de €12,- zitten ofzo.
    Maar met die trial kan je dus een week lang gratis en das echt lache, doe ik nu ook :D.

11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    oooW Super cool!!!
    ik had all een paar paginas uit geprint ik wil deze game zo graag alleen geld betalen!!:mad:
    je kan een 30 daagse trial downen op www.planetside.com :p

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  12. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    10 euro per maand? waar hebben we het over, of moet je ook al een startbedrag inleggen ofzo.

Want anders heb je 6 maand plezier voor de prijs van een XBox spel. niet zoveel toch?

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb het een tijdje terug gespeeld. Had inlog naam een code van iemand mogen lenen voor een avondje :9 Vond het spel niet super geniaal omdat de pc zuigt waarop ik het speel (p4 1.7 ghz. Geforce 3 ti 200 512mb sd-ram). Met een dikke pc en een dikke internet connectie wordt deze game denk ik wel super. Lag had ik geen last van. Wel veeeeeeel fps drops..... maar dat licht aan mijn pc en niet aan het spel.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Verplaats naar Overige Consoles en PC gaming.

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    die 30-daagse trial, moet je volgens mij voor betalen. Maar minder dan normaal. Die 7-daagse is gratis.
    De kosten zijn volgens mij rond de 12€ per maand. Ik weet niet of je het spel ook in de winkel moet kopen. Misschien kan je ook een serialkey kopen en het spel downloaden.
    Maar dit is wel te vinden op http://planetside.station.sony.com

Kheb zelf ook zo nu en dan last van framedrops, maar ik kan er nog mee leven. Tis echt lache om met reavers (soort vliegtuigen) tanks aan te vallen, met je hele squad te hotdroppen uit galaxies (transport vliegtuigen) om dan een basis aan te vallen en gewoon met een tank het landschap door te cruisen :D . Ik vind dat iedereen het moet proberen. Ik zelf vind et echt gaaf, maar ik zit er nog over te twijfelen het spel te kopen, want echt inkomsten heb ik niet en ik wil ook nog wel een beetje kunnen uitgaan natuurlijk. Ben zelf NC trouwens

16. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ehm arnie666 heeft gelijk planetside heeft een nieuwe actie. er is een gratis 30-daagse trial te krijgen, maar dan moet je wel het blad PC Format kopen.

paar plaatjes

laatste plaatje is bij NC sanctuary. Hier ben je veilig voor de vijand en op de sanctuary wordt dan ook vaak verzameld voor een grote aanval (echt gaaf :D )

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  17. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt ontzettend tof uit
    MOet ik ook maar eens gaan checken :)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er idd wel zeer tof uit maar kspeel al wow en tja 2 tegelijk :).

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt dit ook erg cool .. vind het ook een heel klein beetje op tribes vengeance lijken.

20. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    mja, planetside heeft ook voertuigen, turrets en mijnen die je kan plaatsen. Dus in dat opzicht lijkt het er wel een beetje op. Alleen is planetside een stuk groter en meer en bovendien ook leuker al heb ik trouwens alleen een keer de demo van Tribes: Vengeance gespeeld.

Deel Deze Pagina