Kan ik een Amerikaanse Plantronics Xbox Live Halo 2 Headset ook aansluiten op mijn europese controller ?
weet ook iemand waar ik de goedkoopste Gamecom Halo 2 Headset kan krijgen ? Mag ook in het buitenland zijn.
Ja, maar dat is toch wel even iets groter niet dan? of wil jij je headset in een bubble envlop opgestuurd hebben?
Leuk vergelijk 100 kilo veren zouden meer wegen dan ze in beslag zouden nemen. Een auto mag maar een bepaald aantal kilo's laden, dus uiteindelijk betaal je voor het gewicht omdat de pakketdienst andere pakketjes moet laten liggen voor deze. Het hangt gewoon af van elkaar af, hoeveel het één het ander overlapt. Boeiend verder De goedkoopste headset heb ik kunnen vinden op gcshop.nl en gameorder.nl, allebei voor €52,50.
Dat kan, maar dan heb je wel zo'n blokje nodig om hem op je controller aan te sluiten zoals je bij een normale headset ook hebt. Als je dat niet hebt heb je helemaal niets aan de headset...
waar? Enne, normaal kost het verzenden van een headset €5,50 tenzij je hem in een bubbeltjes-envelop verstuurd... Hier kan je het zelf zien