Platforms Xbox One/Xbox 360/PC Uitgever EA Developer PopCap Games Genre Tower Defense, Third-Person shooter Release datum 27 februari 2014
Dat niemand deze nog gemaakt had zeg. Een game waar ik persoonlijk heel erg naar uitkijk omdat het eindelijk eens wat anders is dan de zoveelste BF of CoD clone. Humor, mooie kleurrijke graphics met hilarische personages, toffe customisation mogelijkheden en wat echt op FUN gameplay lijkt. Ik heb de banners van 'informatie, screens/art en trailers' uit de Titanfall thread. Dit is de meest recente video van de game op Xbox One. Kijk er echt naar uit. [yt]CMe9sEpTrkQ[/yt]
ook ik kijk hier echt naar uit. Ik verwacht dat dit de eerste leuke splitscreen titel wordt. Helaas een weekje uitgesteld, maar dat is nog te overzien. Ben echt benieuwd naar de titel.
Ik zag alleen een comment op een andere forum, dat het afwachten is of er wel een community zal komen en overblijven voor deze game. Zeker wanneer men nog steeds CoD en BF als een gek koopt en Titanfall is ook ziek populair nu al. Ik hoop het wel, ik hoop het echt.
Is toch een hele andere game en wel uniek op de one. Dus denk het wel hoor! Mij lijkt het in ieder geval een hele leuke game. Hopelijk ligt het spel snel op de deurmat
ik denk alleen dat ze het beter als arcade game hadden kunnen uitbrengen. Ik denk dat mensen dan eerder geneigd zijn om de game te kopen tussen de AAA-games door. Ik denk dan ook dat de online community wat groter blijft.
dat is inderdaad waar. Hoe noemen ze dat nu eigenlijk. Die games zoals Killer Instinct, Max en Crimson Dragon.
Gewoon downloadable games dacht ik. Ik snap het wel. Veel van die games zijn niet echt "arcade" meer zoals we in het begin zagen.
Ik hoop vooral dat er aardig wat content in zit. Hopelijk genoeg maps en gewoon toffe verschillende outfits en dergelijken.
De smartglass functie lijkt me ook best wel tof, waarschijnlijk schaf ik hem wel digitaal aan. (ff op dollars zetten en dan heeft ie een hele fijne prijs)
Deze game gaat echt z'n eigen vaste community wel opbouwen. Het is een totaal andere game dan bijvoorbeeld een Titanfall of CoD, dus dat zal niet zo'n last van elkaar hebben. Met een paar vrienden op Live gaat dit natuurlijk gewoon super fun worden.