Ik vraag me af komen er platform spellen uit op de XBoX? Want ik hou vooral van die oorglog spellen zoals Command & Conquer die had ik op de PS One dus ze kunnen toch ook wel zoiets voor op de XBoX maken? Age Of Empires ||| misschien?
Platform spellen zijn Spring spelletjes alla Mario/Munch en Abe. De spelle die jij bedoelt zijn RTS (Real time Strategy) En ja, Commando's 2 komt naar de XBox en vele andere.
Volgens mij is commandos II niewt echt rts! Beetje ertussenin! Bedoel je dat je basissen moet bouwen en ventejs trainen en dan de tegenstander verslaan? Zo ja, help dan mee hopen dat C & C Generals naar de Xbox komt
commandos 2 is strategie game ... platform is mario/banjo/crash (XBOX)/Vexx rts: CC Tiberian Sun I knowitall! mzzl Munch and Abe
maar in commandos 2 zaten ook weeer een paar rpG elemanten zoals die dingen die je ka nverzamelen dus het was een action role playing strategy ofzoiets
OK Duidelijk verkeerde voorbeeld Kindom under fire: Crusaders komt wel op Xbox (exclusief) en ziet er ABNORMAAL gaaf uit.